Привітання з днем народження другу в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження другу в прозі, своїми словами, українською мовою

Вчинки людей завжди красномовніші їх слів. Вони говорять про справжні думки і почуття людини, які неможливо приховати словами. Все це я кажу до того, що сьогодні, коли у нашого друга (Ім'я) день народження, ми кинули всі свої справи, причепурилися і приїхали, щоб його привітати. Так давайте ж вип'ємо за нього, за нашого друга і за нашу зустріч у нього!

***

Дуже хочеться привітати з Днем Народження тебе, мій друг, дуже оригінально і незвично! Так от, бажаю, щоб твоя дружина була красива, як Білосніжка, щоб твій дім був красивіше будь-якого королівського палацу, а твої діти дружили і любили один одного, як Кай і Герда!

***

У твій день народження мені хотілося б побажати бути завжди таким хорошим другом. Висвітлюй весь світ своєю посмішкою і ніколи не сумуй. Удачі в навчанні. Бажаю знайти своє місце під сонцем. Дякуємо за довгу дружбу. З святом.

***

Один! Сьогодні такий чудовий день хочу привітати тобі щастя, здоров'я, удачі та успіхів! Як сказав Піфагор: «Живи з людьми так, щоб твої друзі не стали недругами, а недруги стали друзями». З Днем народження!

***

Сьогодні, на своєму Дні народження, ти, мій друг, оточений рідними і близькими, в числі яких мені пощастило опинитися! Я вітаю тебе і хочу побажати довгих років, богатирського здоров'я та удачі, гідною справжніх героїв! Нехай в житті тобі дістається тільки все добірне і дорогоцінний!

***

Бажаю мирного неба над головою, щоб завжди світило сонце, і ти зміг впевнено йти по землі. Це стосується твоєї ходи після випитого коньяку у веселій компанії старих друзів. Завжди нехай відмінними будуть твої жарти, з позитивом продовжуй жити і веселити нас. А наша дружба нехай ще багато років буде талісманом і зможе послужити в скрутну хвилину. А взагалі, швидше бажаю тобі заспокоїтися, знайти справжню і чисту любов. І щоб вже на наступний день народження друга половинка була поряд з тобою. Міцним хай здоров'я буде, і зі спортом теж дружити не забувай. Щоб ніколи твій настрій не пропадало, мрій і продовжуй вірити в чудеса. Щоб у достатку ти жив і завжди вистачало на хороший коньяк для веселій компанії. Нехай проблеми залишаються за бортом, головне прагни і підкорюй нові цілі та погода буде ні почому.

***

Коли мороз під ногами тріщить або горить від спеки земля найкращий друг на допомогу прийде, розрадить в момент невдач, підкаже вихід з важкої ситуації, розвіє печаль, розвеселить. Це хранитель таємниць, захисник від бід, надійна опора в житті. Так нехай у його день народження дивним стане весь світ навколо. Ранок відкриється рожевим світанком і ніжними пташиними романсами. День напоїть душі людей яскравим світлом, а вечір збере всіх бажаних гостей на веселий бенкет. Вночі зірки стануть в хоровод, місяць освітить широку дорогу. Приймай звідусіль щирі побажання добра, любові, яка понесе тебе на крилах крізь буреломи років, дивного щастя, здатного генерувати енергію життя. Здоров'я прибуває щохвилини, щоб ти міг виконати наступне обіцянку. Обіцяй усім у день свого століття танцювати без зупинки польку, бариню, чардаш, лезгинку.

***

Мій найвірніший добрий друг, тебе я вітаю з днем народження! Я хочу побажати тобі добра, душевного тепла і нехай виконуються твої бажання. Ніколи не сумуй, ти веселий і жити на позитиві продовжуй. Любов бережи тієї самої діви чарівної краси, що зустрінеш на своєму шляху. Цінуй, що є зараз з тобою, бережи рідних і близьких, свої сили в правильне русло наведи. Нехай залишаються в життя тільки справжні друзі, фортуна непомітно приземлиться десь поруч, ангелок завжди береже тебе! Вітаю!

***

Ось і настав довгоочікуваний свято – час веселощів і гарного настрою. Сьогодні, друг, твій День Народження! Бажаю тобі незвичайного здоров'я, сили духу, які дозволять подолати всі життєві перешкоди. Щоб в гаражі стояв самий крутий автомобіль, а поруч завжди перебувала дівчина-красуня. Нехай все в твоєму житті складається саме так, як тобі цього хочеться. Бажаю тобі три речі – удачі, грошей і необмеженої любові дівчат, ну і, звичайно ж, удачі тобі у всьому! Пам'ятай, я завжди готовий прийти на допомогу у важку хвилину, ти можеш у всьому на мене розраховувати, адже саме для цього і існує міцна чоловіча дружба. Так давай же відзначимо цей твій День Народження так, щоб він запам'ятався надовго!

***

Друже, любий, в твій день народження хочу побажати гідно керувати своєю імперією, постійно завойовуючи все нові простори успіху і неодноразово підкоряючи вершини слави. Нехай вірна і покірна буде твоя друга половинка, нехай щасливою і доброї виявиться твоя доля.

***

Мій друг, зараз ти, зовсім як хлопчак, нетерпляче поглядаєш на кремовий торт, щедро прикрашений свічками, і готуєшся задути їх загадати найпотаємніше бажання. Так почекай ще хвилинку і прийми моє вітання з Днем народження і гаряче побажання того, щоб доля піднесла тобі подарунків не менше, ніж свічок на цьому торті!

***

Кращий друг — це міцний фундамент будинку, де живуть прекрасні спогади. Це жаркий вогонь каміна, біля якого туляться мокрі від сліз очі і гріється поранене шипами образи серце. Це чисте джерело, серед безкрайньої пустелі, дарує дорогоцінні глотки живлющої вологи. Так нехай день народження такої людини стане святом для всієї землі. Нехай привітання ллється бурхливим потоком, кружляють всюди яскравими метеликами позитивних емоцій і лягають до ніг золотими розсипами пісень, веселощів. Прийми у подарунок велику чашу дружньої любові, нескінченне кільце віри, легка пір'їнка надії, ріг достатку, шкатулку благополуччя, бубонці радості і мішок здоров'я. Щоб в довгій дорозі життя ти ніколи не відчував спраги, холоду, голоду, бідності, не надавався зневірі і легко крокував вперед долаючи найскладніші перешкоди.

***

Вітаю з днем народження! Прийми найщиріші побажання в цей чудовий день! Нехай життя тобі зустрічаються тільки добрі та надійні друзі. Бажаю великий букет міцного здоров'я, який не буде згасати за життя. Будь другом щастя, удачі і везіння.

***

Ура! Є привід знову зустрітися і випити за здоров'я іменинника — за твоє. Я обіцяю, що старатися не буду, дійду додому самостійно, і одного хвилюватися не примушу. Подарунок я тобі вже припас.

***

От скажи мені, друже, що б я без тебе робив? Це добре, що ти народився на світ! За це варто випити! З днем народження!

***

Як добре, що у мене є такий друг, якому можна поплакатися в жилетку і розповісти всі свої секрети. Вітаю тебе День Народження і бажаю тобі наслажденья в кожному мігу земній знаходити, ніколи, ні за що не сумувати, не нудьгувати.

***

Дорогий друже, багато років минуло з того дня коли ти народився. Добру половину з них ми відсвяткували разом. І я бажаю, щоб всі дні твого життя були сонячними та радісними. Будь прикладом для своїх дітей, і нехай тебе обожнює вся твоя сім'я! Досягай вершин своєї кар'єри раніше, ніж підеш на пенсію. А ще ніколи не здавайся, адже всі труднощі тільки загартовують!

***

Я тобі не бажаю багато грошей, захочеш – сам заробиш, я тобі не бажаю машин, захочеш – сам купиш, а я бажаю тобі щастя непідробного: вірну дружину, хороших друзів, здорових дітей.

***

З днем народження! Ти — надійний і вірний друг. У цей день бажаю безліч приводів для радості, палких і щирих почуттів, знайти своє місце в житті.

***

Ніколи не перестану дякувати долі за той день, коли ми з тобою подружилися. У моєму житті було не так багато подарунків, але боги розщедрилися, коли дали мені такого товариша. Я завжди можу розраховувати на твоє розуміння і твою підтримку, і ти знаєш, що я готовий прийти до тебе на допомогу по одному лише дзвінку. І все ж я хочу, щоб у твоєму житті таких ситуацій було як можна менше – нехай її зігрівають тільки щастя і удача!

***

Я знаю, що таких друзів, як ти, більше не зустріну ніколи в житті – таких унікальних людей вже «не роблять». В день твого народження я просто хочу сказати тобі кілька простих слів – щирих, добрих, таких же, як ти сам. Гідних тебе! Просто будь щасливий – і не бійся, що удача зважиться на зраду. Просто вір у себе – і все обов'язково вийде! Просто поспішай любити і ніколи не забувай, що в цьому світі тебе теж люблять!

***

Друже, з днем народження! Ти крут і неповторний, рішучий і сміливий, всі труднощі і проблеми тобі по плечу. Будь здоровий, щасливий, успішний. Бажаю, щоб постійно щастило, а самого тебе везла Феррарі по рівній дорозі назустріч мріям.

***

У мене є один чудовий друг, який багато років тому абсолютно випадково зустрівся мені на шляху. З тих пір минуло стільки років, а наша дружба стала такою міцною і непорушною, що іноді навіть не віриться, що таке звичайне знайомство призвело до такої величезної дружбу. Я дуже ціную цю людину, тому що знаю, наскільки він відданий і чуйний друг, наскільки він сильний і мудрий чоловік, з яким завжди можна порадитися і поговорити. Мені хочеться побажати тобі величезного здоров'я і величезною удачі. Нехай всі твої мрії і плани реалізуються, тому що ти цього вартий як ніхто інший. Бажаю великого щастя твоїй чудовій родині, яка теж мені вже стала як рідна. Я вітаю тебе з твоїм святом. Пам'ятай, що все в цьому житті робиться не просто так, все йде тільки на краще. Просто живи і насолоджуйся життям.

***

З днюшкой, приятель! Бажаю тобі міцного кохання, тугого гаманця, справно працює автомобіля і ніколи не кончающегося щастя! Нехай воно ллється в твоє життя повноводною рікою!

***

Для тих, хто не знає, що таке справжній друг, я готовий пояснити: це той чоловік, який завжди буде поруч з першим покликом, подасть руку, якщо ти посковзнешся на крутому підйомі, вислухає всі твої сумніви і просто помовчить, якщо не хочеться говорити. А якщо сказати простіше, то справжній друг – це ти, і я щасливий, що поруч зі мною є така людина! Нехай на світлофорі нашому непростому житті для тебе завжди горить тільки зелене світло!

***

Якщо перераховувати всі твої достоїнства, не вистачить рядків. Ти і сам знаєш, що гідний всього по заслугах! Бажаю більшого і найкращого! З днем народження!

***

У день народження бажаю, щоб все було на відмінно! Нехай птах удачі постійно кружляє біля тебе! Щоб якщо кар'єра — успішна, якщо зарплата — то пристойна, якщо друзі, то вірні, якщо родина міцна, якщо коньяк — то з витримкою!

***

Дорогий друже, вітаю тебе з днем народження. Я не буду бажати тобі всього того, що тобі вже побажали і побажають інші. Я бажаю тобі навчитися цінувати те, що ти маєш і цим бути щасливим. Коли ти зрозумієш, як важливо те, що в тебе є, ти будеш готовий прийняти нові подарунки долі. Будь певен, вона не поскупиться, якщо буде знати, що ти вже оцінив те, що вона тобі дала. Тільки ті, хто вміють цінувати отримують самі щедрі подарунки від Життя і Долі. Для таких людей вони не розмінюються на дрібниці. Запам'ятай це. Цінуй все: рідних і близьких, рухоме і нерухоме, матеріальне і духовне. Навіть ці слова, що я тобі кажу, звертаючи твою увагу на те, що життя прекрасне, твоє життя прекрасне. Люби її і вона полюбить тебе у відповідь, а не отлюбит як деяких в самих непристойних позах!

***

З днем народження, мій дорогий і хороший друг. Бажаю не втрачати свого оптимізму, впевнено ламати будь-які стіни на шляху до свого щастя, безперешкодно і хвацько підійматися до вершин успіху, дорожити вірною дружбою і берегти в серці вогник своєї любові.

***

Джерело: wishes.co.ua