Найкращі привітання з днем народження дідуся від внучки, онука


Найкращі привітання з днем народження дідуся від внучки, онука

Дорогий наш і улюблений дідусь! У цей знаменний і святковий день ми хочемо побажати тобі всього найкращого, гарного і приголомшливого! А саме – здоров'я міцного, богатирської і ненаситної любові, гарного настрою та чудового свята, яке ми неодмінно допоможемо тобі організувати. Хай кожен день радує тебе своєю особливістю, незвичністю і оригінальністю, тобто нехай кожен день буде не схожий один на одного. Бажаємо тобі відмінно проводити час зі своїми друзями, радувати нас своїми усмішками і щастям. Будь бадьорий духом і ніколи не відступай перед труднощами. Ми дуже тебе любимо і цінуємо твоїм дбайливим ставленням і увагою. Залишайся для нас завжди таким же добрим, чуйним і чуйним дідусем, ми цінуємо тебе, обожнюємо і любимо за ці якості. Будь завжди з нами, любий наш!

***

Дідусь! Вітаємо тебе з Днем народження! Бажаємо тобі щастя, сміху і добра! Щоб тебе доля зберегла від горя, негоди і найлютішого ворога! Дай тобі Господь здоров'я, радості і щастя! З Днем народження!

***

Наш улюблений дідусь у цей святковий день приймай вітання з твоїм круглим Днем Народження. Хочемо побажати тобі великих успіхів, міцного здоров'я щастя безмірного. Ти наш надійний сімейний опорою в житті. Ми пишаємося тобою!

***

Дорогий дідусю! Це твій улюблений онук, який просто обожнює тебе! Ти для мене найкращий дідусь на світі! Вітаю тебе з днем народження! І хоча для деяких дідусів дні народження можуть бути не дуже приємними, адже ви потихеньку старієте, але я тобі обіцяю, що зроблю тобі найкращий день народження! Ти стільки всього пройшов і побачив у житті, ти завжди мені розповідаєш про свої подвиги та пригоди. Я так радий, що ти у мене є. Кожен раз на твій день народження я з великою старанністю намагаюся здивувати і порадувати тебе! Я вибираю подарунки такого типу, щоб ти завжди залишався задоволений. Я дуже сподіваюся, що і цей рік ти залишишся дуже задоволеним і щасливим! Спасибі тобі за все, улюблений дідусь! Твоя онучка.

***

З днем народження, дідусю! Бажаю тобі незвичайного здоров'я, сили, бадьорості, енергії і натхнення. Мій дідусь - самий кращий друг на світі! Спасибі тобі, що ти є. Спасибі за твоє життя і приклад. Я завжди хотів бути схожим на тебе. Нехай ти будеш самим щасливим дідусем на світі!

***

Сьогодні онук поспішає на свято до дідуся привітати з днем народження і Побажати всього найкращого міцного здоров'я радості щодня і нехай печаль не залишить навіть свою тінь, веселимося сьогодні всією родиною бажаємо Вам любові і ніжності великий, з вами завжди дуже цікаво нехай в житті буде все відмінно ангел хранитель з Вами завжди не допусти біди ніколи!

***

Улюблений наш дідусь, з нагоди твого Дня Народження ми підносимо тобі свої подарунки і своє поздоровлення в прозі. Головним нашим бажанням є поліпшення свого здоров'я. На жаль, останні роки воно почало помітно тебе підводити. Але нехай недуги відступлять, давши можливість і в похилих роках жити нормальним, повноцінним життям. Ми дуже любимо тебе, дідусю, і хочемо, щоб ти прожив ще багато-багато років. Тому ти завжди можеш розраховувати на нашу увагу і нашу допомогу.

***

Ти справжній чоловік і нічого не боїшся і мене цьому навчив. Я кажу тобі спасибі від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Побажань у мене небагато, адже головне, щоб ти був поруч здоровий і веселий! Я люблю тебе, діда!

***

Вітаю! Будь здоровий, дорогою дідусь, завжди залишайся таким, яким ти є.

***

Дідусь мій дорогий, вітаю тебе з днем народження. Хочу від душі побажати тобі завжди залишатися юним романтиком, безсумнівним лідером і чудовим веселуном в душі. Бажаю міцного здоров'я і світлої удачі, родинного затишку і тепла, вірного блага і сміливих ідей.

***

Улюблений дідусь! Сьогодні ми хочемо привітати тебе з Днем Народження, як найкращого друга, старшого і розумного товариша по іграх, який завжди допомагав доброю порадою в складній ситуації. Спасибі тобі, дорогий дід, за твою теплоту і доброту, якими ти осявало життя своїх онуків кожен день, незважаючи на те, що нам не завжди вдавалося бачитися стільки, скільки нам цього хотілося. Вітаємо тебе від щирого серця і міцно обіймаємо!

***

В день народження самого улюбленого дідуся хочеться висловити подяку за Вашу турботу, доброту, розуміння. Такого світового діда немає ні в кого. Скільки цікавого мені сходило з рук, скільки веселих і пам'ятних днів ми провели саме з дедулей! Спасибі за все! Будьте завжди життєрадісні, здорові, нехай всі навколо Вас поважають і цінують, благополуччя і довголіття. Нехай Вас зігріває сонечко навіть в самий холодний день! Зі святом, ми Вас любимо!

***

Дорогий дідусь, з днем народження тебе. Будь сильним і здоровим, бадьорим і веселим, добрим і коханим, справедливим і непохитним. Бажаю тобі, дідусь, великого щастя, родинного тепла і затишку, благополуччя та удачі у твоїх справах, і задуми.

***

Рідний мій Дідусю! З великою любов'ю і повагою хочу привітати тебе з днем народження! Хочу побажати всього самого найкращого, міцного здоров'я, життєвого оптимізму, позитиву і азарту. Бажаю тобі, душею не старіти, побільше сили духу і бадьорості для тіла. Щоб твої думки завжди були світлими, на серце завжди було легко, а рідні та близькі люди були поряд.

***

Вітаю всією душею відмінного дідуся, красивого чоловіка і чудового друга. З тобою я можу поділитись будь-якою проблемою. Ти завжди знаєш вихід. Бажаю тобі в день народження виконання заповітних бажань і втілення твоїх ідей. Нехай кожен день тебе супроводжує удача.

***

Дорогий дідусю! Вітаємо тебе з днем народження! Спасибі тобі за риболовлі, походи, яблука в саду, городи, за терпіння і добрий приклад! Спасибі за все, чому нас навчив! Побажаємо тобі не хворіти, бути таким же сильним, сміливим і красивим! І з нетерпінням чекаємо нової риболовлі!

***

У добрих казках героєві допомагають добрі чарівники, і дуже часто вони виявляються старенькими. У День народження свого дідуся я хочу сердечно подякувати йому за те, що він завжди допомагав мені мудрою порадою, немов добрий чарівник! Я вітаю коханого дідуся з Днем народження і бажаю йому довгих років, міцного здоров'я, багато радісних днів і хорошої пам'яті!

***

Сьогодні в цей день вітаємо з днем народження самого мудрого члена нашої сім'ї — дідуся! Ти наповнений надзвичайною життєвою мудрістю і неоціненним досвідом прожитих років. Передавай ж свої знання наступним поколінням. Ми завжди раді твоїх порад і доброму слову.

***

Дорогий дідусю! У твій День Народження я дарую тобі ці вітання прозою та чудовий новий спінінг з розширеним набором снастей. Ти, як завзятий рибалка з багаторічним досвідом, обов'язково оціниш такий подарунок. Пригадую, ти говорив, що свою найголовнішу рибу, «рибу життя», ти поки так і не спіймав. Що ж, може бути, цей спінінг допоможе тобі здійснити давню мрію. Нехай рибалка продовжує приносити тобі спокій і насолоду життям, адже старші літа аж ніяк не сприяють хорошому самопочуттю.

***

Дорогий дідусь, прийми найщиріші вітання від внучки в твій день народження. Дідусю, ти у мене ще такий молодий, енергійний. І нічого, що скроні посивіли, зате в душі твоїй живе весна. Нехай особистий свято принесе тобі щастя і чудовий настрій, нехай твій досвід, твоя мудрість допомагають нам у житті. Довгих і щасливих років тобі, міцного здоров'я, успіхів у всіх справах, і всього самого найкращого. Нехай добро, яке ти даруєш нам, обов'язково повернеться до тебе з торицею.

***

Дідусь, ну ніколи не повірю, що сьогодні тобі виповнилося (число) років! Не виглядаєш ти настільки дорослим, так і ведеш себе зовсім не так! Скільки пам'ятаю, ти завжди искришься пустощами і веселощами, постійно щось придумуєш, кого-то граєш і кудись поспішаєш! Кожен погодиться зі мною, що твій біологічний вік в декілька разів менше фізичного, і я сподіваюся, що це твоє якість передасться у спадок і мені! З Днем Народження, невгамовний, невтомний і нестаріючий дідусь!

***

Сильніше Геракла, розумніші Архімеда мій діда. Вітаю з днем народження, мій дорогий. Бажаю не гаснути в порі своїх років і не паритися ні про що, бажаю чудити по-молодецьки і зависати на гребені хвиль своєю прекрасною життя.

***

Хороший мій, з днем народження! Дідусь залишайся такими життєрадісним, позитивним і хорошою людиною. Хай сонце тобі усміхається. Бажаю тобі богатирського здоров'я та успіхів у всіх справах.

***

З Днем Народження, рідний дідусь. Отримуй від внучки привітання. Бажаю до ста років прожити таким же бадьорим і здоровим, нехай цікавим і насиченим різними подіями, буде твоє життя. Ти найкращий дід на світі і я тебе люблю.

***

У день народження онук хоче побажати від щирого серця дорогого дідуся, щоб ти завжди був таким же бойовим, вольовим і завжди досягав своїх цілей! Щоб для тебе не було нічого неможливого і нереального! Нехай буде життя наповнена сюрпризами і чудесами. Величезного тобі щастя!

***

З Днем Народження, дідусь – мій самий улюблений і рідний! Дай я міцніше тебе обійму, а ти підхопи мене на руки, як робив це, коли я була зовсім крихтою. Шалено пишаюся тим, що ти з роками не розгубив свою богатирську силу, і моя вага раніше для тебе легше легкого. Нехай так буде завжди-завжди! Не старей, будь ласка, мій сильний і сміливий дідусь! Я дуже люблю тебе – твої міцні мозолясті руки, мудрий погляд колись волошкових очей, твій запах (суміш тютюну і деревини) і розкотистий сміх, чуючи який, ніколи не могла не засміятися у відповідь. Знай, що твоя онучка любить тебе так само сильно, як і в дитинстві! Любить і пишається!

***

З днем народження, мій самий добрий і гідний дідусь! Як добре, що боги зробили так, що ти у мене є, а я є у тебе. Хочу бачити твої добрі очі як модно частіше і не переживати про твоєму самопочутті. Тому бажаю тобі тільки здоров'я і довгих років!

***

Дорогий мій і нескінченно улюблений дідусь, я рада привітати тебе з твоїм днем народження. Мені хочеться побажати тобі щастя, щоб воно супроводжувало тебе завжди і скрізь. Щоб Ангел твій Хоронитель, завжди оберігав тебе. І щоб доля дарувала тобі нові щасливі дні. Зі святом тебе. Твоя онучка.

***

Бажаємо тобі, щоб всі твої найзаповітніші мрії та бажання обов'язково здійсняться. У цей прекрасний день бажає тобі онук, щоб твої проблеми стали зовсім маленькими, а успіхи і удачі збільшилися в мільйон разів. У день народження найпрекрасніший у світі дідусь, бажаю тобі, щоб віра, надія, любов і везіння водили веселий хоровод навколо тебе.

***

Дідусь, твій онук тебе сьогодні вітає з днем народження. Бажаю, щоб твоє здоров'я, бадьорість і оптимізм були непідвладні часу, щоб з тобою завжди було всім комфортно і весело, щоб життя не припиняла тебе приємно дивувати і дарувати теплі і пам'ятні миті.

***

На ювілеях прийнято підбивати підсумки, і я дуже радий, що моєму дідові є чим пишатися і в роботі, і вдома! І я бажаю тобі, дідусь, до наступного ювілею подвоїти кількість подібних підсумків! І щоб усе тобі давалося легко! Щоб кожен день, прокидаючись, ти радів своїй силі і майбутнім планам!

***

Дідусь, вітаю тебе з днем народження! Наш невичерпне джерело мудрості, нехай твоє здоров'я буде міцним, а життя — нескінченними! Бажаю тобі частіше посміхатися, більше радіти і міцніше спати.

***

Дорогий дідусь, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі багато радісних і теплих днів. Благополуччя, достатку, міцного здоров'я і домашнього затишку. Нехай твоє серце ритмічно б'ється в такт щастя, прекрасних подій та чудового настрою!

***

Улюблений дідусь! З Днем народження! Це щастя, що ми можемо перебувати з тобою за одним столом, спілкуватися на різні теми, отримувати поради й слухати твої спогади. Ми тебе дуже любимо і цінуємо кожну хвилину, яку ти нам даруєш своєю присутністю. Міцного здоров'я і довгих радісних років тобі.

***

Джерело: wordsguru.co.ua