Привітання з днем народження подрузі в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі в прозі, українською мовою

Подруга, сьогодні твій День Народження, а значить я поруч з тобою. В наших руках келихи з шампанським, і в цей світлий годину я хочу привітати тебе, моя рідна, моя найближча, з святом і побажати тобі, щоб твої очі завжди горіли пристрасть і інтересом до життя. Я бажаю, щоб твоя душа завжди співала самі веселі пісні, тому, що була наповнена любов'ю і світлом добра і тепла. Я бажаю тобі завжди бути в гармонії з собою, з оточуючими тебе людьми і світобудовою. Я хочу, щоб у тебе в житті було невичерпне джерело натхнення, творчих ідей та неймовірної енергії. Я хочу, щоб твої мрії завжди були самими сміливими, найяскравішими, найнеймовірнішими і обов'язково збувалися. А на їх місце приходили нові мрії. Я бажаю, щоб доля не просто берегла тебе, я хочу, щоб вона була милостивою тобі, підносила самі несподівані та приємні сюрпризи, пестила тебе і вела твоєї самою вірною і самою головною дорогою, оберігаючи від нещасть і бід.

***

Вітаю! Хай радість у твоєму житті розцвітає, як весняний сад. Залишайся завжди кохана і бажана, нехай буде все прекрасно і на роботі, і вдома, і нехай удача оселиться в твоєму домі назавжди!

***

Для кожної жінки її День народження — це той самий свято, коли відчуваєш себе королевою, а гості — ні, зовсім не піддані, але близькі люди і вірні друзі. Подруга! Я бажаю, щоб доля завжди була до тебе по-королівськи щедрою, обдаровуючи найціннішим – хорошим настроєм, здоров'ям, любов'ю та натхненням!

***

Я не знаю, що тобі побажати... Нерозумно бажати краси, найпрекраснішої дівчини. Тобі не потрібна удача, адже ти все можеш добитися сама. Побажати щастя!? Але що таке щастя?! Я бажаю тобі те, що потрібно кожній людині, те, що робить людину прекрасним, те, що стає для нього найбільшою удачею і щастям... я бажаю тобі любити і бути нескінченно улюбленої! З днем народження!

***

Моя подруга, з днем народження! Бажаю, щоб у тебе завжди був час для мене. Щоб кожна клітинка твого тіла випромінювала позитив. Щоб милий любив до одуру, цінував, як коштовність і носив на руках, як принцесу. Будь щаслива, дівчино моя, раскрасавица!

***

Улюблена моя подруга, в твій день народження хочеться побажати розуміння та тепла оточуючих, але найбільше хочеться, щоб ти була щаслива. Тому бажаю тобі простого жіночого щастя. Ще бажаю успіхів у всіх твоїх справах і починаннях, щоб ти неодмінно досягала своїх цілей і бажань. Нехай у твоєму житті завжди присутні везіння і удача, радість і любов.

***

Подружка люба моя, з днем народження! Бажаю тобі у цей день купатися в шампанському, не втомлюватися слухати овації і компліменти подруг. Щоб мужики на руках по життю носили і задарували подарунками.

***

Сьогодні у моєї подруги день народження! Хочу привітати тебе з цим днем! Бажаю тобі щирої посмішки, палаючих очей, великого серця і душі. Нехай весь вир бажань збудеться, радість стане твоєю супутницею, а оселиться благополуччя в твоєму домі!

***

З днем народження, подруга. Бажаю щоранку бути прекрасним квіткою, кожен день присвячувати тільки цікавим і захоплюючим заняттям, кожен вечір отримувати приємні подарунки і сюрпризи від близьких людей. Люба моя, бажаю яскравих, особливих і чарівних сезонів цього року твоєму житті.

***

Дорога, мила моя подруга! Вітаю з днем народження і бажаю, щоб ти завжди залишалася справжньою жінкою — красивою, розумною і коханій! Успіхів тобі у навчанні і кар'єрі, уваги і обожнювання чоловіків, прекрасних, вдалих буднів і веселих свят і вихідних! Нехай відпустка буде красивим і незабутнім, серце наповнюється щастям, а душа радіє від радості!

***

З днем народження, люба моя подруга! Чудовий, добрий і щирий чоловічок! Мільйон самих теплих побажань, нехай летить сьогодні від мене, до тебе! Нехай сьогодні, в твої долоні, впаде маленька зірочка. І здійсняться найзаповітніші бажання! Вітаю!

***

Нехай це свято несе багато світлих надій і виконання всіх бажань. Вітаю улюблену подругу з днем народження, радості, добра і краси. Краса щоб не в нарядах була, а в почуттях, людей, з ким доводиться спілкуватися. Щоб жила ти в красі і порядку своїх думок і благородними були всі твої мрії. Щоб красиві почуття переповнювали тебе і тоді, красу ти побачиш скрізь і у всьому. Нехай твій коханий тебе оберігає, і ти надійно себе відчувала за його спиною. З піднесеним настроєм всі справи починай, щоб ти висвітлювала будь-який день, незалежно від дати в календарі. Як можна далі щоб йшла суєта і нудьгу теж жени геть. Подруга, бажаю усередині мати свій сонячне світло, адже саме ми, і прикрашаємо кожен наш день, роблячи його або похмурим, або веселим. Бажаю не перегоріти в суєті днів, а тліти тільки в справжньої любові і пристрасті.

***

Якби не ти, моє життя не було б таким яскравим і цікавим. В цей особливий день бажаю, щоб кожен твій день починався тільки з позитивних думок, нехай завершенням кожного твого починання буде успіх, нехай на шляху життя тобі зустрічаються лише добрі люди. Пишаюся тобою.

***

З днем народження вітаю улюблену подругу! Побажаю я тобі величезного, феєричного щастя, фантастичної любові, іскрометних бажань. Нехай цей день закрутить тебе в бурі запаморочливих емоцій і вражень, а вечір віднесе в обійми брутального незнайомця, який виконає всі твої мрії. Щасливого свята, дорога!

***

Мила подружка, в цей прекрасний день дозволь сердечно привітати тебе з днем народження, від душі побажати тобі на довгі роки зберегти своє неповторне зачарування, щиру посмішку і здатність робити людей щасливими! Залишайся завжди такою ж яскравою, стильною, впевненою в собі і неординарною особистістю.

***

Сонечко моє, дякую той день, коли зустріла тебе! В твій світлий свято бажаю тобі, щоб з роками примножувалося тільки хороше в твоєму житті, всі зірки сяяли для тебе, щастя не покидало твій дім, оточували вірні друзі і міцне здоров'я було супутником у житті!

***

Зі святом, дорога моя! Поспішаю привітати тебе і побажати святкового і веселого настрою, регулярної посмішки на твоїх вустах, виконання заповітних бажань, радісних подій і ні краплі розчарувань. Нехай тільки справжні і хороші друзі будуть оточувати тебе, а недоброзичливці будуть обходити стороною. Залишайся милою, чарівною, чуйною, надійної, бажаною.

***

«Сім'я не обмежується кров'ю» — це сказано про нас. Ти знаєш мене, як ніхто інший, розумієш краще всіх. Мила моя подруга, нехай твоє життя буде яскрава і ароматна, як букет улюблених квітів. А щастя бажаю... Настільки великого, що не вистачить місця у своєму житті і доведеться ділитися ним з усіма навколо.

***

Ти — це той незвичайний людина, що змусив мене повірити у існування міцної дівочої дружби. Напевно, наше знайомство було невипадковим, тому що разом ми пережили багато: ми творили неймовірні дурниці, а після відповідали за наслідки. Ці самі прекрасні спогади з нами навічно. І в цей чарівний день — день народження самої класної дівчата з усіх, що я знала — я хочу побажати тобі того, про що, напевно, мріють все: здоров'я, удачі, вірних товаришів.

***

Люба моя, мила і вірна подруга! Вітаю з днем народження і бажаю, щоб у тебе дуже часто з'являлися причини для прекрасного настрою! Бажаю чудового здоров'я, стрункої фігури і милого личка! Нехай всі чоловіки на світі дивляться тільки на тебе, і захоплюються тільки тобою! Бажаю, щоб велика, справжня любов назавжди оселилася в твоєму серці! Щоб ніколи ти не була самотня! Люби і будь кохана, люба моя подружка! Щастя тобі на сотню років!

***

Моя дорога, бажаю тобі самої справжньої казки! Нехай твої найпотаємніші бажання збудуться, а птах щастя ніколи тебе не полишає. Хочу як можна частіше бачити твою щасливу посмішку і чути пустотливий сміх. Бажаю, щоб твоя найголовніша проблема полягала тільки в виборі нових туфель. З днем народження!

***

Що можна побажати людині, у якої все є? Я от вважаю, що у моєї улюбленої подруженьки реально є все. Вона зуміла побудувати чудову сім'ю, знайти роботу своєї мрії, у неї є віддані і вірні друзі, які за першим покликом приїдуть, щоб допомогти їй. Мені слід побажати тобі, моя роднуля, тільки здоров'я. У тебе така цікава, але не менш складна робота, яка забирає всі сили, тому здоров'я буде дуже доречно в цьому плані. Крім того, хочу побажати тобі терпіння, бо твої діти іноді починають вередувати, а ти це ну зовсім не виносиш. Але при цьому я хочу зауважити, що ти просто нереально крута мама. Я дивлюся на тебе і розумію, що багатьом стоїть у тебе повчитися. Зі святом тебе, моя роднулечка! Знай, що я завжди поруч, тому ти можеш на мене розраховувати. Я завжди і у всьому тільки на твоїй стороні.

***

Моя мила, дорога подружка, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай всі твої бажання здійснюються миттєво, нехай життя буде пухкою, як м'яка іграшка. Міцного здоров'я тобі, відмінного настрою, удачі у всіх починаннях і всього самого доброго. Будь завжди такою доброю, милою, чуйною, коханою і бажаною. Нехай доля завжди буде щедрою до тебе. Красивою, чистої любові тобі, удачі у всьому. Багато радості. Хай твій дім буде повною чашею, і завжди відкритий для друзів.

***

Сьогодні я прокинулася з думкою про те, що у мене буде зовсім не звичайний день. І якщо чесно, я зовсім цього не помилилася. А все тому, що у моєї найкращої подруги сьогодні день народження. Дивлячись на те, як вона з радістю відзначає ось такий свій свято, мені так хочеться вірити в те, що вона такою буде залишатися завжди. І тому я хочу зробити все можливе для того, щоб ти завжди була ось такою. І зараз я також хочу сказати тобі про те, що зараз до нас прийде багато гостей, які нам потрібно зустріти найкращим чином. І тільки так ми зможемо домогтися найкращого результату. А зараз давай просто зробимо все можливе для того, щоб у нас все вийшло. І наостанок просто скажу тобі, що я тебе завжди буду любити і завжди робити для тебе найприємніші речі на світі, які допоможуть тобі зовсім справлятися.

***

Вітаю тебе, дорога, з твоїм днем народження! Дякую долі за таку подругу, як ти. Бажаю тобі завжди сяє яскравою зіркою, випромінюючи щиру посмішку. Також бажаю міцного здоров'я, успіхів у всіх твоїх справах і починаннях. Побільше яскравих фарб у твоєму житті. І звичайно ж жіночого щастя.

***

З днем народження, з чудовим святом, в яке ми відчуваємо себе трішки дітьми, тому, що чекаємо від нього якогось дива! Так нехай це чудо трапиться, нехай у тебе все виходить і всі перепони зникають на твоєму шляху. Щастя тобі, величезною взаємної любові і завжди самого прекрасного настрою. Хай добрий ангел і доля завжди зберігають тебе! — привітання подрузі своїми словами

***

Мила подруга від чистого серця прийми найщиріші вітання з днем народження. Нехай це свято буде веселим і радісним. Бажаю тобі гарного настрою, удачі у всіх твоїх починаннях. Нехай все, що ти задумала, обов'язково здійсниться, хай кожен день дарує тобі найяскравіші миті. Будь завжди такою гарною, життєрадісною, впевненою в долі. Бажаю тобі безхмарного щастя, чистої совісті, взаємної любові та родинного тепла. Нехай надія, віра і любов завжди крокують з тобою по життю.

***

Моя чудова подруга, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб мужики тобою захоплювалися і зліталися на твій образ, як мухи на варення, щоб у твоїй голові не було сумних думок і постійно виблискували там світлі ідеї, щоб у твоєму серці не було драм, а тільки щастя і любов.

***

З днем народження, подруга. Бажаю сміливості, впевненості, оптимізму, краси, свободи, радості, удачі і любові. Будь завжди чарівна, неймовірна і чудова. Нехай збуваються твої мрії, нехай про щось світле будуть твої думки, нехай щось дивне відбувається у твоєму житті.

***

Різниця між тобою і іншими друзями полягає в тому, що вони знають мене як людини. А ти розумієш мене як особистість. Мені варто подякувати тобі за те, що ти постійно поруч. Поруч, коли я у тобі так потребую. Я бажаю, щоб кожен день складав сорок вісім годин замість двадцяти чотирьох. Тоді я проведу більше часу з такими друзями, як ти, яких я просто обожнюю. Всі твої друзі пообіцяють бути присутнім на твоїх вечірках, але підуть незабаром після цього. Я обіцяю залишитися навіть після закінчення вечірки. Я готова залишитися в твоїй долі навіки. Адже це просто щастя – проводити дні з таким неймовірним людиною. Дякую що терпиш мої недоліки і допомагаєш мені боротися з ними. Якщо б у світі стало таких людей більше, він би був просто ідеальним місцем. Ти дбаєш про мене, як про свою сестру. Це просто безцінне – бути твоєю подругою.

***

Джерело: greets.co.ua