Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому не у віршах


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому не у віршах

Дорогий Братик. Вітаю тебе з твоїм днем народження! Нехай розмір твоїх фінансових можливостей буде відповідним бажанням подружжя, а твоє дорогоцінне здоров'я буде відповідати бажанням твоєї мами.

***

Найважливіше для людини те, щоб у нього був надійний друг. Ось у мене є не просто друг, а самий справжній братик. Причому він мені реально брат, який народився на кілька років пізніше за мене, але при цьому по багатьом параметрам обходить свого старшого братика. Батьки завжди довіряли тобі більше, бо ти був дуже спокійним і врівноваженим, але тільки я знаю, які пригоди траплялися в твоєму житті. Ніхто навіть не здогадується, що цей спокійний і розумний хлопець у свій час встиг накоїти безліч справ. Але не буду до кінця здавати тебе, то замість свята вийде день одкровень. Я хочу привітати тебе і побажати тільки всього самого позитивного і крутого. Ти у нас і сам такий же позитивний, як і все те, що ми тобі бажаємо. Я дуже хочу побажати тобі потрібне і необхідне. Наприклад, новенька машина тобі точно не завадить. Обіцяю, що, як старший брат, незабаром виконаю твою мрію.

***

Дорогий братик! Ось і настав твій довгоочікуваний день варення. Скільки всього сталося і скільки має ще статися. Бажаю тобі перемог на всіх фронтах і в Доті найвищого рівня і в любовному фронті красиву дівчину, у навчанні так щоб червоний диплом, а з друзями, щоб ніколи не замислювався ні про гроші, ні про вірність. Щоб твої друзі ніколи тебе не зраджували. Бажали кращого і знаходили незвичайні рішення в проведенні дозвілля. Щоб твій мир був пофарбований в райдужні тони і коли ти надзвичайна цінності, щоб вони тебе радували, а не затьмарювали будні. Знайди те, що хтось втратив і живи з надією в серці. Люби життя і не віддавай її нікому! Визнавай помилки, але не забувай їх виправляти і доводити розпочату справу до кінця.

***

Я хочу привітати свого дорогого брательника з тим, що він став ще на один рік старше. Насправді, в це так важко повірити, тому що мені здавалося, що він буде ще довго залишатися таким маленьким, але удаленьким. Мені хочеться побажати тобі відмінного настрою, тому що ти у нас дуже любиш ходити з кислим обличчям, коли у тебе щось не виходить. Мені завжди хочеться бачити усміхненим і щасливим хлопчиком, який завжди прийде на допомогу своєму старшому братові. Ти знаєш, я до сих пір пам'ятаю той день, коли мені сказали, що у мене народився братик. Першим ділом я тоді подумав, що мені доведеться ділити з тобою свою кімнату, віддавати свої іграшки, хоча мені так не хотілося цього робити. Але потім все утворилося так, як треба. Ми стали з тобою дуже близькими людьми, які в усьому підтримують один одного. З твоїм днем, братику!

***

Кажуть, що все сильніше віра, надія і любов. Я бажаю тобі вірити у свій успіх і щастя так само сильно, як я вірю в те, що у мене найкращий у світі брат. Якщо стало важко йти по життю, згадай про свої надії , адже я завжди сподіваюся, що у тебе все добре. Але про кохання про єдиною не забувай ні на секунду, тому що любов пронизує нашу долю і допомагає йти. Як моя любов до тебе завжди підтримує і гріє тебе.

***

Якщо б у мене не було брата, я була би дуже нещаслива. Тому що не дізналася б, що на світі є щира відданість, братня любов і безкорисливість. Спасибі тобі за підтримку і доброту. Я дарую тобі натомість більше – свою прихильність і любов! З днем народження. Бережи себе!

***

Мені хочеться привітати самого крутого брата з тим, що настав новий етап в його житті. Насправді, я навіть не сумніваюся, що на тебе чекає стільки всього крутого і цікавого, що ти повинен бути готовий до цього. Мені дуже важливо, щоб ти був здоровий і щасливий, а для цього ми з батьками зробимо все, тому що молодшим завжди потрібно допомагати. Я дуже хочу побажати тобі відмінного настрою і всього самого крутого, що тобі потрібно для того, щоб комфортно себе почувати. Нехай це свято самим позитивним чином вплине на тебе. А зараз припиняй всі свої справи, не думай про проблемах і питаннях, тому що пора починати нашу феєричне веселощі. Ти запам'ятаєш кожну секунду цього неповторного дня. Ти навіть не уявляєш, скільки апельсинового соку сьогодні буде випито за твоє здоров'я. І скільки кексів знищено. Зі святом!

***

Вітаю з днем народження, братішка. Нехай з тобою в житті будуть тільки найближчі і найбільш надійні люди. Нехай у твоєму серці оселиться любов, яка буде зігрівати тебе навіть в люті морози і надихати на великі звершення!

***

Брат, ще недавно ти був хлопчиськом, шкодником і пустуном, а тепер переді мною стоїть справжній чоловік. Як я рада, що ти став таким, як наш батько: сильним, мужнім, розумним, сміливим, красивим, добрим, розсудливим, щирим, справедливим. Я впевнена, що ти зможеш всю свою мудрість і любов вкласти і своїх дітей. А тобі є чим поділитися, в тобі неймовірне кількість всіляких достоїнств і чеснот. Я дуже люблю тебе брат, і завжди пишаюся тобою, не просто тому, що люблю. Ти гідний гордості, поваги, визнання. Спасибі за те, що ти став мені не тільки рідною людиною по крові, але і моїм близьким другом, захисником, порадником і головною опорою в житті. Я бажаю тобі величезного щастя, ти заслуговуєш по праву. Я бажаю, щоб ти завжди любив, і тебе любили у відповідь. З Днем Народження, братику!

***

Дорогий брате! Хочу побажати тобі залишатися таким же веселим, відчайдушним і простим хлопцем, навіть коли тобі буде за.... надзвичайно багато років. Мені важко уявити тебе солідним, респектабельним занудою. Відривайся з друзями до ранку, ганяй на машині, грай у футбол. Нехай твоя фантастична енергія і життєлюбність ніколи не вичерпаються. Удачі, ентузіазму, азарту і щастя! З Днем народження!

***

Брате мій дорогий! Чудовий день сьогодні — і він твій! Для мене величезна радість і честь відзначити, і провести цей день саме з тобою, адже ми — як дві гілки на одному дереві і п'ємо один сік життя. Вітаю тебе, рідний мій. Здоров'я тобі міцного і стій на землі твердо.

***

У день народження брата хочу побажати, щоб твоє життя сяяла яскравими фарбами, була наповнена гострими враженнями та позитивними емоціями. Бажаю досягнення цілей, перемог у кар'єрі і в особистому сфері, відчувати себе господарем свого життя!

***

Братик, ми з тобою росли все життя разом і крокували по життю рука в руці, плече до плеча. Сьогодні в свято твого дня народження, я хочу сміливо заявити, від усього серця, щиро, ти – найкращий брат у всьому світі. Іноді мені здається, що ми з тобою зрослись душами в єдину цілу душу. Я бажаю тобі, щоб відтепер і назавжди тобі серйозно щастило в усьому, у будь-якій справі, у грі, у стосунках, у починаннях і задумах. Нехай стороною тебе обминають печалі й проблеми. Нехай у твоєму житті ніколи не буде смутку, тривоги, сумнівів, нудьги, образ, розбіжностей, скандалів, зрад і розчарувань, їм не місце в житті такого гарного і доброго людини. Нехай твоє життя буде щасливим, яскравою, насиченою, цікавою, нехай у ній буде мільйони різних щасливих моментів, приємних і потрібних зустрічей, довгоочікуваних подій, позитивних емоцій, приводів для радості і сміху. Нехай завжди з тобою буде щастя, мир і любов.

***

Сьогодні мій круту старший брат став ще на один рік старше. Мені здається, що час просто летить, бо мені здавалося, що ми відзначали тільки вчора твоє свято. Я не особливо люблю свої Дні народження, але ось твої – це зовсім інша справа. Взагалі, ти для мене завжди був дуже близьким людиною, на якого можна покластися. Ти завжди був просто приголомшливим старшим братом, тому що знаходив самі потрібні і правильні слова, щоб показати мені, що не все так погано. Я хочу побажати тобі всього того, про що ти мрієш. Я вітаю тебе, братику, з тим, що ти стаєш дорослим. Пам'ятаю, як ти про це мріяв, коли був у моєму віці. Але зараз мені здається, що ти вже передумав і не хочеш квапити час. Однак мені хочеться, щоб ти був сповнений сил і енергії, тому що тобі належить багато всього цікавого. Зі святом!

***

Знову стукає в твої двері чудове свято, день твого народження. І хочеш чи не хочеш, але йому доведеться відкрити і впустити його в своє життя. Я вітаю тебе, дорогий зі святом і бажаю тобі щастя. А яке воно, щастя і що для нього необхідно не напишуть навіть в самих розумних і просунутих книжках, тому, що воно для кожного індивідуально. Тому я бажаю тобі всіх складових для твого персонального щастя. А так само, я бажаю тобі досягти неймовірних висот, домогтися успіхів у своїй справі, бути завжди і скрізь переможцем, героєм, прикладом. Я бажаю, щоб тебе завжди оточували гарні жінки, слава, пошана, великі гроші, удача, везіння! Я хочу, щоб у тебе було міцне здоров'я, здатне витримати твій скажений ритм життя і твій темперамент. З Днем Народження, братішка, я люблю тебе, і пишаюся тобою!

***

Я пам'ятаю, коли ми були ще дітьми, ти з нетерпінням чекав настання дня народження. Тепер ми виросли, і настання цього дня ти чекаєш з таким же ентузіазмом. Хочу побажати тобі, щоб всі події, які відбуваються в твоєму житті, викликали в тебе тільки ентузіазм. Пам'ятай, що всі проблеми вирішувані і тому не звертай уваги на складнощі життя, думай про кращому і вір в успіх своєї справи. Якщо негоди поселять зерно сумніву в твоїй душі, пам'ятай, у тебе є я, твоя молодша сестричка, яка готова тобі допомогти в будь-яку хвилину! бажаю тобі щастя, радості та гармонії. Мерщій створюй сім'ю, адже ви з (ім'я дівчини брата) давно зустрічаєтеся і пора б вже одружитися! Я тебе дуже люблю, ще раз зі святом!

***

Нехай твій ангел береже тебе, веде тебе по рівному шляху вперед і висвітлює його м'яким світлом. Сьогодні ти став на рік дорослішими, але для мене все одно залишився улюбленим хлопчиком. І я підтримаю твої витівки, сльози і фантазії, скільки б нам не виповнилося.

***

З днем народження, улюблений брат. Бажаю тобі запаморочливих успіхів у житті, удачі — вона зайвою не буває, здоров'я міцного — воно допоможе тобі добитися свого, а мужність, впевненість і сила у тебе вже точно є. Улюблений братик, будь щасливий і любимо, йди за своїми мріями і будь завжди переможцем.

***

Вітаю з днем народження, мій дорогий і улюблений брат! Бажаю, щоб у твоєму житті завжди світило сонце щастя, радості та великої і вірної любові! Щоб кожен день був наповнений приємними подіями, новими знайомствами, зв'язками! Щоб кожен день приносив успіхи в твоїй справі, щоб зростав добробут, і душевна гармонія завжди була в тобі, як Боже благословення! Поваги тобі і любові від колег, міцного здоров'я і великих радощів!

***

Братик, з Днем народження! Ти будь сильним як Геркулес, багатим як Ротшильд і розумним як Сократ. Хоча, знаєш, тобі цього всього не позичати! Нехай дітки не сильно пустують, а дружина нехай завжди дарує світло і любов. Бажаю, щоб життя грала тільки яскравими кольорами!

***

Братику, почну з того, що немає нічого важливіше здоров'я, тому що його неможливо купити або підучити в подарунок. А все інше ти здатний зробити своїми силами, яких у тебе просто величезна кількість. Мені хочеться побажати тобі всього того, що тобі потрібно, щоб більше не скаржитися на життя. Хоча поки ми з тобою не поїдемо, то так буде тривати ще довго, тому що я буду експлуатувати тебе, мій молодший братик. Насправді, мені просто лінь зайвий раз йти в магазин, тому я прошу тебе, а не просто мені ліньки. Мені хочеться побажати тобі крутого настрої не тільки цей святковий день, але і взагалі протягом усього твого життя. Тільки гарний настрій здатне надавати сил і енергії такого активного і енергійного братика. Будь впевнений, що я завжди поруч, дзвони і пиши, а я допоможу тобі, якщо вважатиму за потрібне. Насправді, ти завжди можеш розраховувати на мене.

***

Брат, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі: нехай Бог дасть тобі все, що потрібно для щастя в житті. Нехай він завжди допомагає тобі, захищає від негараздів, направляє на вірний шлях, так і просто дарує душевний спокій і рівновагу. Головне — вір: і в Бога, і сам у себе, тоді все в житті складеться вдало. Думай завжди тільки про хороше — і воно неодмінно притягнеться в твоє життя!

***

Брат, я завжди відчуваю з тобою особливу спорідненість душ, близькість і взаєморозуміння. Ми пройшли з тобою крізь щасливе дитинство, бурхливу молодість, крізь заливчастий сміх і гіркі сльози образи і розчарувань. Ми зуміли з тобою зберегти нашу дружбу, донині, чим я дуже пишаюся! Я бажаю, щоб у тебе все виходило легко, просто і в кожній справі тебе чекав успіх. Щоб ти насолоджувався своїм життям, своєю творчістю, своєю роботою, своєю сім'єю. Щоб все, що ти робиш, приносило б тобі велику радість, задоволення, а дещо і пристойний дохід. Я бажаю тобі одного разу опинитися на самій вершині всесвіту, пізнати таємний сенс всесвіту і своє призначення. Придбати гармонію душі і найпростіше, і таке необхідне кожному щастя. З Днем Народження, брат, будь коханим, щасливим, здоровим і щасливим!

***

День народження - це щорічний дар, даний людині для того, щоб порадіти любові і розташуванню, які відчувають до нього близькі друзі. І ось ми рішуче заявляємо, що ця подія нам цінне і дорого. Нехай довго йдуть дні твого життя, і хай завжди буде твоя любов і прихильність до нас. Хай живе іменинник.

***

Дорогий братик! Від усього свого теплого серця хочу піднести тобі свої солодкі слова вітання з Днем Варення! Хочу побажати тобі прожити довгі і найщасливіші роки життя в любовної гармонії і теплі. Знай, що кожна мить нового дня стане для тебе особливим і незабутнім, а радість не покине твоє серце ніколи. Бажаю завжди залишатися таким же мужнім, веселим, добрим і чуйним, адже саме ці якості роблять тебе справжнім другом і чудовим співрозмовником. Хочеться, щоб новий рік твого життя подарував тобі тільки яскраві та неповторні емоції, які запам'ятаються на все життя. Нехай здійсняться всі твої заповітні бажання, а любовний амур і прекрасне щастя непомітно прокрадеться в твій будиночок і захоче залишитися в ньому назавжди. Будь завжди для нас і інших таким же веселуном, смішним і душевним. Я завжди буду поважати тебе, оберігати і любити, за твою сміливість, кмітливість і винахідливість. Хай завжди і у всьому тебе оберігає удача й успіх, а вітер буде лише попутнім. Побажаю тобі величезного мішка щастя, тільки й довгої взаємної любові, а також міцного здоров'я! З повагою твій брат.

***

В цей день народження я бажаю тобі, братику, щоб все на світі виходило, щоб все складалося і встигалось само собою, щоб близькі люди не могли на тебе натішитися! А я, твій старший брат, допоможу тобі в усьому, підтримаю у всіх твоїх добрих починаннях! Нехай все в твоєму житті тягне тебе до успіху, багатства, кар'єри, але не забувай про любов і віру!

***

З днем народження, брателло! Нехай тебе покинуть усі болячки твої, зникнуть фальшиві друзі і відсутність перспективи. Попереду — тільки багатообіцяючі і реалізовані плани, надзвичайне прагнення рухатися вперед, здобуття заслужених ништячков і бонусів долі!

***

У такого крутого і позитивного старшого брата повинен бути самий нереальний свято, яке запам'ятається всьому світу. Я чомусь не сумніваюся, що завтра навіть в Інтернеті величезна кількість різних відео з цього дня, у яких буде стільки переглядів, що ми потім будемо боятися виходити на вулицю. Але я дуже хочу, щоб ти від усієї душі відірвався, тому що останнім часом ти дуже сильно втомився. Я знаю, що ти докладаєш усіх зусиль, щоб досягти найвищого рівня у своїй галузі. Взагалі, варто зауважити, що для міни ти був дуже хорошим старшим братом, тому що у мене ніколи не було відчуття, що ти експлуатуєш мене, як це кажуть багато людей про своїх старших братів. У нас було все навпаки, бо ти був уважним, але при цьому ще й вимогливою людиною. Тому зараз я є таким відповідальним і працьовитим.

***

Навіть маленька точка на карті – це чиєсь місце в житті. І нехай ти зараз далеко-далеко від мене, я подумки даю тобі підтримку. Будь же впевненим, чесним, відкритим людиною! Не йди з обраного шляху! З Днем народження тебе! Нехай він залишиться в пам'яті яскравим і добрим подією!

***

Я пам'ятаю той день, коли батьки мені сказали, що мені доведеться ділитися своїми іграшками з братиком. Тоді мені здавалося, що батьки просто пожартували, тому що після цього ще кілька днів ніякого братика не було, але буквально через пару днів в будинку з'явився ти, дорогий братику. Ти плакав, спав і їв, а грати з тобою ну ніяк не виходило. Однак зараз я навіть уявити не можу свій день без тебе, тому що саме ти надаєш мені сил, причому так було з самого дитинства. Я пам'ятаю, що коли у мене не було настрою, то саме ти своїми ніжними поцілунками піднімав мені це саме настрій. Ти весь час говорив своїм дитячим голоском, що я найкраща сестричка у світі. Я хочу привітати тебе і сказати, що ти – найкращий брат у світі. Мені здається, що я більше нікого не зможу полюбити когось так сильно, як люблю тебе.

***

Бажаю, щоб у твоєму персональному Новому році життя була яскравою і цікавою, немов солодкий сонячний апельсин. Нехай тебе завжди оточують яскраві, цікаві та творчі особистості, з якими ніколи не буває нудно і сумно, щоб вони розуміли тебе, а тобі б з ними завжди було весело і радісно, як і їм з тобою. Нехай твої успіхи будуть помітними, як великий мандарин на столі у похмурий день, коли всі предмети наповнилися тьмяним світлом сірого дня і нехай пригоди будуть несподіваними й хоробрими, ніби часточка кислого лимона в солодкому чаї, тому, що, якщо все буде солодко, цукерково, правильно і прилизано, жахливо нудно! Бажаю тобі ніколи не нудьгувати, твій веселий і відданий братафанчик!

***

Мій дорогий і улюблений братик, вітаю тебе з днем народження. Нехай в житті буде у тебе солодкий сироп любові і багато шматочків рафінадного щастя, плитки шоколадного веселощів і льодяники везіння. Бажаю тобі вогненної пристрасті, карт потрібної масті, відв'язних пригод і кайфових захоплень.

***

Я пам'ятаю той день, коли мені повідомили, що мені доведеться мої іграшки ділити з братиком. Я зрозуміти не міг, що відбувається, але свої іграшки не збирався нікому віддавати. Але варто було мені побачити тебе, як я зрозумів, що у мене народився не просто братик, а самий справжній друг. Сьогодні ти став ще на один рік старше, з чим я і хочу привітати тебе, а також сказати, що наша дружба з кожним роком стає ще краще і міцніше. Мені здається, що немає в світі двох інших братів, які б так згуртовано дружили. Я хочу привітати тебе, а також побажати всього самого необхідного і потрібного. Мені хочеться, щоб твоє щастя було безмежним, а здоров'я самим міцним. Повір, що ми з батьками постаралися організувати все так, щоб ти реально отримав задоволення від цього дня. Відпочивай і насолоджуйся кожним днем, мій любий братик. Зі святом!

***

Мій неймовірно добрий, ніжний і улюблений брат! У цей чудовий день, наповнений атмосферою радості, я хочу побажати тобі залишатися завжди щасливим і цінувати кожну мить свого життя. Нехай ніщо не стирає з твого обличчя посмішку, адже всі проблеми можна вирішити і засмучуватися через них точно не варто. Роби висновки з допущених помилок і завжди цінуй усе, що в тебе є! Я бажаю вашій родині величезної любові, гармонії, розуміння, поваги і щастя. Бережіть свою любов. Любіть своїх діточок і проводьте з ними кожну вільну хвилинку, адже життя неможливо повернути назад і почати все спочатку. Я дуже тебе люблю і хочу завжди бути поруч з тобою, мій дорогий чоловічок!

***

Джерело: pryvitay.co.ua