Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою

Бабуля, з днем народження тебе. Бажаю тобі капусти і густої зелені не тільки на городі, але і в гаманці, бажаю тобі бути соковитою морквиною, веселою помидоринкой з задоринкою, молодою картоплею ягодою-малиною і квітучою яблунею!

***

Світлом посмішки осяяли Ви весь світ, теплотою своїх очей Ви розтопили найхолодніші серця. Ваша допомога, турбота і увага завжди були і залишаються незамінними. У цей ювілей бажаємо Вам довгих років життя, здоров'я і побоьше онуків, Вам є що їм передати!

***

Бабуся, цими привітаннями у прозі в твій День Народження я хотіла б сказати «Спасибі» за ту турботу, ласку і культурне виховання, що ти дала колись своїй внучці. Я пам'ятаю, що саме ти прищепила мені любов до читання, познайомила з багатьма літературними творами. Так, фактично, подарувала мені свою солідну бібліотеку, яку, відомо, ти збирала майже все своє життя. Обіцяю, що збережу твою книжкову колекцію і продовжу поповнювати її. Я була б зовсім іншою людиною, якщо б не ти, люба бабуся. З святом тебе, і ще раз – дякую!

***

З днем народження, моя люба бабуся. Від щирого серця бажаю, щоб завжди жевріли вугілля кохання у твоєму серці, щоб постійно в твоїй душі витали пташки щастя і натхнення. Бабуся, нехай з цим роком не додасться тривог, хай випарується вся твоя печаль, хай міцніше стане твоє здоров'я і примножиться світла радість.

***

У День Народження прийнято дарувати подарунки. Мій подарунок буде скромний, але щирий: я хочу подарувати тобі свою любов, як найцінніше, що у мене є на душі і в серці. Хай вона береже тебе, доню, в найважчі моменти твої життя і оберігають від усього непотрібного на твоєму життєвому шляху. Щастя тобі і міцною материнської любові. З Днем Народження!

***

Мила бабуся, вітаю тебе з днем народження! Бажаю міцного здоров'я, турботи та уваги близьких, багато світлих і сонячних днів, бадьорості духу та душевного спокою. Будь енергійною, молодий. Нехай в житті буде все відмінно, а найулюбленіші — завжди з тобою!

***

Моя бабуся, я гордий за те, що ти у мене є! Проживши нелегке життя і подолавши масу труднощів, твоє серце, як і раніше, наповнене любов'ю і світлом. З тобою поруч я відчуваю спокій і умиротворення. Ти для мене справжня героїня! Для всіх дітей і онуків приклад для наслідування.

***

В бабусин день народження подарував їй величезний букет квітів. Лише бабуся моя заслуговує такого глибокого уваженья, лише вона стоїть найпрекрасніших у світі слів. Моя улюблена бабуся, вітаю тебе і бажаю, щоб ти років ще довго жила. Хай люди шанують, а діти розуміють, року лише молодшають, а життя розквітає квітами. Бажаю, щоб кожен твій день був багатий радістю і сміхом, квітами і влітку, любов'ю і ласкою і справжньою казкою.

***

Кохана, добра моя бабуся, прийми від внучки вітання у свій особистий свято. Ти найкраща бабуся на світі, ти гідна восхищенья. Я завжди пам'ятаю твої добрі, чарівні казки, які ти мені розповідала в дитинстві. Як я люблю твої смачні пиріжки, від яких завжди пахне будинком. Бажаю тобі безхмарного щастя, багато радості, мирного неба і всього самого найкращого. Нехай кожен день приносить тобі удачу і щасливі миті. Нехай Господь оберігає тебе від усіх невдач.

***

Сьогодні, свою найкращу бабусю, саму дорогу й кохану, я сьогодні вітаю з днем народження. Бажаю тобі в житті завжди багато веселого і яскравого. Щоб твоє серце ніколи не знало печалі. Щоб твоя душа то і діло що веселилася. Приймай від свого онука ці слова, і знай, що я завжди поруч. Я завжди буду з тобою моя бабуся. З днем народження тебе.

***

Улюблена бабуся! Рада привітати тебе з черговим Днем Народження і ніжно цілую твої рум'яні щічки. Спасибі тобі за твою доброту та любов, якими ти щедро одаряешь мене з самого народження. Дуже люблю тебе і хочу обійняти. Бажаю тобі міцного здоров'я і всього того, про що ти мрієш. Я знаю, що твої мрії пов'язані тільки з благополуччям своєї родини, обожнює тебе безмежно. З Днем Народження, рідна!

***

Найкраща у світі бабуся, прийми щирі вітання з днем народження від люблячого внука! Дякую тобі, рідна, за те, що ти завжди могла вислухати і підтримати. Я дуже люблю дивитися в твої очі з променистими зморшками і незмінною мудрістю. Бабуся, ти справжній ангел і талісман нашої сім'ї

***

Мила і добра наша бабуся! Ми сердечно вітаємо тебе з твоїм святом - днем народження! Ми радіємо, коли ти посміхаєшся - бажаємо тобі завжди бути в піднесеному настрої! Бережи себе - нехай самопочуття завжди буде відмінним, щоб вистачало сил на всі справи і задуми. Ну а ми - твої онуки, будемо намагатися радувати тебе і підтримувати у всьому!

***

Моя люба бабуся! В день твого народження я хочу побажати тобі самого міцного здоров'я, радості, сердечної теплоти, краси, гарного настрою, які будуть з тобою все твоє життя. Я дякую тобі за любов і турботу, які ти дарувала мені завжди, а також веселе дитинство і світлі спогади про нього. Дуже люблю тебе і цілую в обидві твої рожеві щічки!

***

Ось і настав той світлий день, моя бабуся, коли ти з'явився на світ, щоб допомагати людям, щоб лікувати і дбати, переживати і вчити добру! У твій день народження твій онук каже тобі спасибі за підтримку і добрі слова, за те, що завжди опинялася поруч у скрутну хвилину, за те, що любила абсолютно безкорисливо! Схиляю перед тобою голову!

***

Дорога, улюблена наша бабуленька, з ювілеєм тебе! Твої скроні вже посеребрила сивина, зморшки видно в куточках твоїх очей, але все одно ти прекрасна й витончена, добра і благородна, мудра і турботлива. Нехай твоє дорогоцінне здоров'я буде міцним, як алмаз, дні променисті і безтурботні. Ми обіцяємо берегти тебе і плекати, забезпечити тобі тиху і щасливу старість. Ми любимо тебе, рідна!

***

З іменинами вітає онук найкращу бабусю на світі! Ти у нас дивовижна жінка. Спасибі тобі, що ніколи не здригнулося серце перед життєвими проблемами, що ти завжди сміливо відстоювала своє право на щастя. Саме завдяки цьому всі ми з'явилися на світ. Ми всі тебе дуже любимо, а твій онук особливості.

***

Нехай все буде в цьому світі для тебе, нехай зірки посміхаються, люблячи, нехай дме ніжний вітерець, весь світ лежить біля твоїх ніг! Тобі дарую, бабуля, я успіх у всіх твоїх справах, дарую днем Сонця світло і солодкий сон вночі, дарую тобі спокій і затишок у домі, бажаю, щоб не було ворогів серед сусідів і знайомих! З днем народження! Твій онук.

***

У день сонячний і світлий я поспішаю привітати з днем народження самого милого і доброго людини на світі! Це ти бабуся, моя старша сестра, подруга і мати. Я бажаю тобі міцного здоров'я, адже його не купиш ні за які гроші, щастя, я його тобі подарую, любові та уваги, яким я тебе не обделю. Вітаю!

***

Дорога моя бабуся, я хочу привітати тебе з днем народження. Нехай кожен день проходить у тебе світло і радісно, а здоров'я ніколи не підводить. Таку бабусю, як ти, треба заслужити, і я буду всіма силами намагатися довести, що маю таку честь. Я хочу, щоб ти ніколи не сумувала, щоб у твоєму домі завжди чувся дзвінкий сміх рідних, друзів і близьких. Ти найкраща! З днем народження.

***

Улюблена бабуся, вітаю тебе з Днем Народження! Від усього серця дякую тобі за ласку, турботу і ніжність! За твою увагу і доброту! Бажаю тобі енергії, здоров'я і сил! Тебе попереду чекають довгі роки, які твої онуки постараються зробити щасливими!

***

Моя найдорожча і улюблена бабуся! Вітаю тебе з цим святковим днем, і від усієї душі тобі бажаю ще багато щасливих років, живи без горя і бід. Бажаю душевної та теплої весни, щоб збувалися всі ожиданья, прошу тебе, ніколи не сумуй, а я постараюся виконувати всі твої бажання. Нехай життя буде довгою, погода безхмарною, ніжне сонце, вітер ласкавий, теплий дощ, щастя безмежне, а ти, як і раніше – мила, добра і сама ніжна!

***

Прекрасне свято — День Народження у моєї улюбленої бабусі. За працю, турботу та терпіння, яке їй довелося випробувати в житті пішли, Господь, їй довгих і щасливих днів, нехай пролетять всі біди мимо, хай у душі панує спокій, ти для нас залишишся назавжди кохана.

***

Нехай сади цвітуть лише для тебе, нехай для тебе лише Сонце світить, нехай лише, бабуля, для тебе весна крокує по планеті! Твій онук несе тобі квіти, твій онук несе тобі подарунки! Літай по життю метеликом, красивим і безмірно яскравим, нехай кориться тобі все в цьому світі дороги, будь самою щасливою на Землі! З днем народження!

***

Хочу привітати улюблену бабусю! І побажати від душі їй всього найкращого. Бути завжди веселою і красивою, стрункою і привабливою. Виглядай на 100 років молодше і ніколи не сумуй. Як онук обіцяю любити, відвідувати і всіх благ побільше бажати. Сьогодні світлий день — День Народження бабусі! Щоб кожен день був таким же веселим!

***

Джерело: pryvitannya.com.ua