Привітання з днем народження татові від дочки, сина не в віршах


Привітання з днем народження татові від дочки, сина не в віршах

В цьому житті від кожної людини залежить, яке життя він проведе. Якщо його вибір буде правильним, то тоді його буде чекати успіх. Але, якщо все буде навпаки, то тоді змінити вже нічого не вийде. І зараз мені так сильно хочеться сказати своєму дорогому таткові про те, що я дійсно рада, що можу бачити його кожен день перед собою. Ці моменти життя роблять мене набагато щасливіше, і дають мені надію на те, що ще не все втрачено. І зараз, коли ти так посміхаєшся, мені хочеться бачити твою посмішку кожен раз. Пам'ятай про те, що, незважаючи на твій вік, ми ніколи не буде тебе кидати. Просто завжди будемо поруч з тобою, підтримуючи тебе у важкі хвилини, і завжди будемо тобі підтримкою і опорою. Так що не переживай ні про що. Вір у свою сім'ю, тому що вона вірить тобі. Ось так все і повинно бути, адже всі ми сім'я.

***

Самий радісний і водночас сумний день, адже ти постарів на рік! Але знай, неважливо скільки тобі років, важливо твоє ставлення до життя! Бажаю завжди залишатися молодим і енергійним!

***

Папуля, хочу привітати тебе з Днем народження. Велике спасибі за те, що ти у мене є, адже саме ти виявився одним з найкращих і дорогих для мене людей. Я, твоя донечка, дуже люблю тебе. Приймай мої щирі побажання з успішним та активним життям, щастям і внутрішньою гармонією. Знаєш, ти насправді потрібен і важливий для мене, бо вірю в те, що все буде складатися тільки найкращим чином в нашій сім'ї і, звичайно, у тебе. Татко бажаю тобі ідеального здоров'я, адже так хочеться бачити твою активність і енергійність, знати, що ти зумієш успішно просуватися до поставлених цілей. Молюся Господу, щоб він подбав про тебе. Обіцяю, що, коли я виросту, обов'язково буду піклуватися про тебе, зможу бути поруч, адже таку батьківську любов і турботу потрібно цінувати все життя. Вітаю з особистим святом!

***

Сьогодні відзначає день народження мій найдорожчий чоловік на землі, мій улюблений батько. Прийми від сина найщиріші вітання. Нехай удача завжди супроводжує тебе, нехай життя тече, як повна річка, хай лише хороші новини завжди радують мене. Твоя турбота, тепло, добро завжди оточують мене. Я пишаюся тобою, тату. Бажаю міцного здоров'я тебе, благополуччя та всіх земних благ. Нехай доля завжди буде прихильною до тебе, а надія, віра і любов будуть хорошими супутницями життя.

***

Милий мій улюблений тато! Коли я стану президентом, то перше, що я зроблю, це запроваджу порядок батьків. Третя ступінь нагороди буде для пап-видобувачів, які годують свої сім'ї. Друга ступінь – для тат суб'єктів, які і будинок побудували, і сад виростили. Третя ж – для тат, які в своїх сім'ях найулюбленіші. Першим нагородженим будеш ти, таточку, ти гідний всіх трьох цих нагород. Ти у нас кавалер сімейного мужності!

***

Дорогий тато, я дуже хочу, щоб збулися твої найпотаємніші мрії! Я хочу, щоб все, що ти задумав, тобі давалося легко і приносило лише задоволення. Нехай у твоєму житті завжди буде багато позитиву і приємних несподіванок!

***

Сьогодні чудовий день, адже рівно (скажіть вік батька) років тому на світ з'явився чудовий чоловік, який знайшов кохану людину і подарував мені життя! Дорогий і улюблений батько, я хочу привітати тебе з днем народження і побажати завжди залишатися веселим і життєрадісним, загалом, таким же, яким ти зараз і є. Бажаю тобі не знати бід! Хай в житті тебе супроводжує тільки біла смуга, а всі біди. перешкоди, негоди і розчарування обходять тебе стороною! Я бажаю вам з мамою берегти один одного і зберігати свою любов, адже ви пережили так багато, але незважаючи на всі сварки не втратили один одного і бережете свою любов! Татусю, я тебе дуже сильно люблю, міцно цілую і обнімаю!

***

Як же я люблю цей день – татів День Народження! З самого ранку в хаті пахне пирогами, мама посміхається і співає пісні, готуються татусеві улюблені страви, збираються друзі і знайомі, звучить гітара, дзвін келихів і веселий сміх! А все тому, що тата поважають і люблять всі! Улюбленець життя! Здатний зібрати навколо себе багато народу і стати цвяхом програми! Тільки мій тато знає нескінченну кількість анекдотів та жартів, тільки мій тато може здивувати черговий цікавою історією з життя, тільки мій тато знає все на світі! Ще мій тато майстер на всі руки! Немає такої проблеми, яку б він не зміг вирішити, немає такого питання, на який би він не зміг відповісти! Мій тато – геній! Мій тато - герой! Справжній чоловік, справжній чоловік! Татку, дай Бог тобі сибірського здоров'я і довгого, щасливого життя поруч зі своєю родиною! З Днем Народження! Цілую!

***

Сьогодні мій улюблений татко став ще на один рік старше. Але я ніхто навіть і не подумає, що тобі вже стільки років виповнилося. Ти ніколи не приховуєш свій вік, але при цьому тобі ніхто не вірить, тому що ти виглядаєш набагато молодше свого віку. Я хочу привітати тебе, мій любий таточку, і сказати, що я з самого дитинства казала, що у мене самий крутий і позитивний татко, який в будь-який момент готовий підтримати мою божевільну ідею. Пам'ятаю, як ми разом в пізню годину йшли в магазин, щоб купити морозиво, тому що нам так хотілося. Потім ми тримали все це в секреті від мами. Насправді, ці спогади назавжди залишаться в моїй пам'яті. Я бажаю тобі міцного здоров'я, мій самий крутий татусь. Нехай всі твої мрії та бажання виконуються, а ідеї і плани реалізовуються. Нехай цей день пройде весело і цікаво.

***

Нехай всі біди й печалі обходять тебе стороною, а удача і щастя будуть завжди поруч! Бажаю тобі знайомитися тільки з хорошими людьми і дружити тільки з справжніми друзями! Люблю тебе, твоя донька!

***

Ти – найпрекрасніший в світі людина, ти – мій любий татусь! У день народження хочемо дружно побажати тобі яскравих веселок на небі, ясних зірочок, золотих монет мішок, щоб лише для тебе навесні

***

Дорогий мій батько, якщо чесно тобі зізнатися, я тебе завжди любила так сильно, як тільки могла. Але, бачачи те, як часто ти бував сумним, я просто не знала, як все це змінити. І тому ти повинен мене за все пробачити. І тепер, коли ти відзначаєш свої іменини, я постараюся зробити для тебе все можливе, щоб щастя завжди було з тобою. І нехай це у мене і не сильно вийде, але ти в будь-якому випадку повинен мене так сильно любити. І наостанок, коли час буде пізніше, я попрошу тебе якомога більше відпочивати. І також вимовлю для тебе слова про те, що тобі потрібно більше жити для себе. Адже тільки так ти справді зможеш зрозуміти багато чого, і пройти через труднощі, які тобі доведеться подолати. І щоб не траплялося, ніколи не опускай свої руки. І тільки так ти дійдеш до самого кінця, як і треба, робити.

***

Батько! Сьогодні, у свій День народження, прийми від люблячого сина вітання і побажання! Може бути, я не вмію говорити багато, але ти знаєш – як дорогий мені і як я люблю тебе! Нехай у твоєму житті завжди правлять бал удача і щастя, нехай кожен день приносить нові звершення, а кожен рік наближає тебе до вікового ювілею! Знай, своїм дітям я не можу побажати кращого дідусі і кращого прикладу для наслідування, ніж ти!

***

З народженням! Цей День тільки твій, бо був народжений ти, дорогий тато! Нехай твій настрій не буде залежати від обсягу проблем на твоєму шляху! Будь щасливим, незважаючи ні на що!

***

Мій рідний батько, люблячий і справедливий батько! З великою повагою і любов'ю вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі мій дорогий тато, міцного здоров'я, творчого натхнення, сил, терпіння і життєвої мудрості. Залишайся мій любий таточку, завжди таким же люблячим, турботливим, працьовитим, справедливим і життєрадісним. Нехай твої добрі очі світяться щастям, посмішка ніколи не залишає твоє обличчя, а твоєї енергії, дружелюбності і позитиву вистачає на всіх оточуючих тебе друзів і близьких людей.

***

У цей прекрасний день немає чоловіка красивіше, розумніше, благородніша і сміливіше, ніж ти. Бажаю тобі величезного здоров'я і віри у свої сили! Ти – найкращий тато у всьому світі! Для тебе немає нічого неможливого - з сьогоднішнього дня і назавжди!

***

Тато! Спасибі за те, що ти є! Я вітаю тебе з днем народження і бажаю в першу чергу бути здоровою, а все інше в тебе вже є! Не змінюй своїх переконань і не зраджуй своїм принципам, будь упевнений у завтрашньому дні!

***

Ти навчив мене всьому і з дитинства був гідним прикладом. Як відремонтувати авто, як забити цвях і навіть як помиритися з дівчиною — на всі питання ти завжди вміло знаходиш відповідь. Я бажаю тобі бути таким же сильним і мужнім. Здоров'я тобі і довголіття!

***

Дорогий тато, сьогодні день твого Народження і я щиро хочу тебе обійняти і сказати тільки теплі слова побажань. Ти завжди підтримуєш і даєш впевненість, що все вийде і здаватися ніколи не потрібно. Спасибі тобі за таку хорошу школу життя і будь завжди здорова, я тебе дуже люблю!

***

Вся наша сім'я зігріта твоєю любов'ю, дорогий батько. Ти навчив нас правильно жити, розбиратися в людях. Ти навчив нас бути добрими, і завжди правильно оцінювати будь-яку ситуацію спасибі тобі за все, милий тато. Сьогодні у тебе день народження. від усього серця вітаємо тебе з святом. Бажаємо сибірського здоров'я, величезного щастя, везіння у всьому. Хай в житті тебе супроводжує гарний настрій і удача. Всіх благ тобі, достатку і благополуччя. Нехай у твоїй родині завжди панує мир і любов. Будь завжди молодим, веселим і так необхідне нам, рідний тато.

***

Вітаю я тебе з любов'ю, за тепло твоє я від душі дякую! Щастя тобі, тато, і міцного здоров'я, багато — багато радості! Я тебе люблю!

***

Сьогодні твій день, батько, тому поспішаю внести свої вітання, і, сподіваюся, хоч трохи потішити тебе своїми словами! В першу чергу, звичайно, хочу привітати тебе з Днем Народження і побажати всього самого найкращого, більше яскравих фарб, посмішок, здійснених мрій, менше болю, образ та інших негараздів у нашому житті, які сміливо можна отруїти в самий дальній ящик, бажано, звичайно, про них не згадуючи! Справді вважаю, що ти дуже яскрава людина, особливий не тільки в своїх талантах, але і у всьому, до чого тільки доторкнеться рука твоя! Бажаю тобі успіхів в роботі, але нічого не буде без міцного здоров'я, не забувай піклуватися про себе, не забувай і про моральне здоров'я теж, це не менш важливо! Ти завжди зможеш знайти в нас підтримку, якщо відчуєш, що щось йде не так! В тобі все чудово, немає нічого такого, про що варто було б жалкувати або соромитися, і ми готові приймати тебе любим! Просто, будь ласка, люби, будь любимо, і будь щасливий!

***

Дорогий тато, вітаю тебе з днем народження і бажаю опадів щастя у твоєму житті, вітру удачі і яскравого сонця любові. Нехай для твоєї душі завжди будуть відкриті простори натхнення, нехай твої руки завжди володіють високою майстерністю і вмінням, нехай твоє серце завжди співає і дбайливо зберігає вогнище сім'ї.

***

Скільки ж потрібно сил і терпіння на велику родину! Наш тато завжди був головним у родині, адже він у нас – самий добрий, розумний і уважний, він - той самий чоловік, якому можна довірити таке маленьке, але важливе суспільство, як сім'я! З Днем народження, тато! Будь щасливий, живи довго, ніколи не болів, і хай здійсняться твої мрії!

***

Папуля хочу тебе з днем народження привітати, адже ти в мене самий чудовий, краще всіх, Хочу частіше чути твій радісний, заливчастий сміх. Бажаю, що б в серці горів вогник, І успіх був твій справжній коник. Нехай біля тебе завжди буде друзів цілий круг, Ти мій головний герой ти мій справжній друг.

***

Коли я була маленькою, ти був динозавром, левом і піратом. Але сьогодні ти граєш найкращого тата всіх часів, і для цього тобі не потрібен костюм. Я не сказала тобі, як високо я ціную все, що ти завжди робив для мене, я тільки сподіваюся, що сьогодні я зможу почати віддавати тобі все тепло, яке я так дбайливо зберігала в своєму серці. Ти підтримував мене у всьому, у всіх починаннях, ніколи не дозволяв мені опускати руки. І тому я зобов'язана тобі всім, що у мене є. Полиці можуть бути заповнені медалями і трофеями, але всі нагороди, ні що порівняно з тим даром, який я отримала від небес. Ти моя найголовніша нагорода, мій скарб. А цей особливий день я не можу бути з тобою, але хочу повідомити тобі, що я думаю про тебе, бажаючи, щоб у тебе були найкращі дні, і щоб кожен з них вийшов саме таким, яким би ти хотів його бачити. З днем народження, тато. Ти найкращий!

***

Сьогодні, в твій день народження, тато, я помітила, що твоє волосся посеребрила сивина, з кожним роком ти стаєш не тільки старші, а досвідченіший та мудріший. Твоя порада і підтримка дуже багато значать не тільки для мене, але і для всієї родини. Я бажаю тобі багато здоров'я, побільше сил, щоб здійснити свої найзаповітніші мрії. Бажаю тобі успіхів у всіх твоїх починаннях і планах. Я дуже щаслива, що в цей день перебуваю поруч з тобою, можу тебе обійняти і поцілувати. Твоя похвала і схвалення досі для мене важливіше всього на світі. Навіть перебуваючи далеко від дому, я завжди подумки раджуся з тобою і прошу твого схвалення. Нехай у нашому домі завжди лунає сміх рідних і друзів, які тебе люблять, цінують і поважають. З днем народження!

***

Дорогий тато, я щиро і від всього серця вітаю тебе з днем народження! Хочу побажати тобі міцного здоров'я та довгих років життя. Ти завжди був для мене тією людиною, за яким хотілося йти слідом. Спасибі за твою доброту і турботу. З днем народження, тато!

***

Папа, з днем народження тебе. Бажаю бути могутнім і сильним чоловіком у родині, немов Зевс на троні Олімпу, бажаю залишатися непохитною і справедливою особистістю, ніби Нептун в підводному царстві, бажаю шанобливого ставлення оточуючих і щирої любові рідних.

***

Дорогий батько, нехай твоє життя буде сповнене яскравих фарб, щирого кохання, міцної дружби та захоплюючих подорожей! Бажаю тобі бадьорого духу, міцного здоров'я і багато сил для досягнення всіх поставлених цілей! Будь у всьому успішний і неймовірно щасливий!

***

Джерело: pryvitalka.co.ua