Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, українською мовою

Ось ти і виріс, моя улюблена донька! Ще вчора була татовою принцесою, а сьогодні — справжня королева! Ти виросла гарною, розумною, обдарованої в усьому, і? Напевно, вже скоро мені доведеться віддати такий скарб твоєму обранцеві. Твій чоловік, моя доню, повинен бути гідним тебе! Любити, даруючи зірки з неба і ніколи не ображаючи, піклуватися про тебе і дітей. Мила моя доню, в твій день народження я бажаю тобі завжди бути коханою і щасливою!

***

Доню, з днем народження! Бажаємо тобі щастя, адже щастя дитини – найвища нагорода батькам. Нехай твоє життя буде сповнене яскравими подіями, подорожами, цікавими зустрічами і знайомствами, теплом і світлом. Ми тебе дуже любимо, і де б ти не була, завжди будемо оберігати тебе, як твої ангели-хранителі. Ти - наша радість, наша душа, і ми тобою нескінченно пишаємося!

***

Ангели вирішили подарувати нам шанс виховати таке маленьке диво. Але я навіть не знаю, як так вийшло, що ти дуже рано стала дорослою і навіть навпаки багато в чому допомагала нам сама. Не збивайся з дороги, ти все правильно робиш зараз! Зі святом!

***

Сьогодні ми всі зібралися тут зовсім не просто так. А зробили ми це для того, щоб привітати мою донечку з чудовим святом днем варення. Нам дуже хочеться, щоб все, що ми для неї так ретельно готували, їй сподобалося. І тому ми приготували для неї подарунки, і концерт. Також нам хочеться побажати їй всього тільки найкращого. Щоб вона в своєму житті була щасливою і успішною людиною. І навіть якщо у неї щось не вийде, то ми завжди намагатимемося, і прийдемо до неї на допомогу. Так що просто живи і радій життю. Знай, що ми всі тебе дуже сильно любимо! Ми дорожимо тобою. Захоплюємося твоєї чуйність і вміння прийти на допомогу в скрутну хвилину. Ти найцінніше, що є в нашому житті. Спасибі тобі за все!

***

Дочка, у твій день народження не хочу бути банальною. Те, що я хочу для тебе тільки найкращого, – не викликає сумнівів, а побажання мої такі: розвивай свій внутрішній світ, впевнено крокуй назустріч своєму майбутньому, будь мудрей і хитріший, не втрачай пильності і любові до себе самої!

***

Дорога моя доросла донечка, ти вже сама стала мамою, але для мене ти все та ж дівчинка, про яку я так мріяла. Тоді ... років тому твоє народження докорінно змінило моє життя. Я відчула, що моя турбота та любов дуже потрібні маленького безпорадного чоловічкові. Звичайно, сьогодні ти самодостатня, успішна жінка, але я завжди буду любити тебе так само, як в день твого народження, безмежної материнської любові. Вітаю тебе з річницею появи на світ, мій ангел.

***

В день народження твій світлий всі друзі влаштують карамболь, будуть співати і веселитися, вітати тебе, донечка, і гратися, вони всі будуть раді, що у них є така подруга! Мама бажає тобі, кошеня, успішного закінчення навчального року, бажаю вступити в університет, освоїти обрану вами професію, стати відмінним фахівцем! А поки радій і ні про що не думай!

***

З днем народження, доню. Бажаю тобі понеділків успіху, вівторків удачі, середовищ натхнення, четвергів везіння, п'ятниць веселощів, субот яскравих розваг і неділь затишних і ніжних обіймів. І за всім цим дням неодмінно будь щаслива, мила.

***

З днем народження, батькова дочка. Ти ось вже зовсім скоро виростеш і перетворишся з моєї маленької принцеси в прекрасну леді, знайдеш собі вірного друга і упорхнешь з батьківського дому. Так нехай твій вибір буде правильним, щастя у твоєму житті є завжди, але про батьків не забувай і знай, що будинок, в якому завжди люблять і завжди чекають, у тебе є, що б не трапилося.

***

З Днем Народження! Донька, я знайома з тобою ще з пелюшок, знаю тебе ще з часів пологового будинку, і можу з упевненістю сказати, що ти величезна радість в моєму житті і в житті нашої родини! Кращого подарунка, до того як народилася ти, життя мені не дарувала! І ось сьогодні ти стала на рік дорослішими, розумніші, користуйся цим, більше гуляй, і не так вже важливо, що час йде, пам'ятай, моє серце для тебе завжди відкрито! Спасибі тобі за все, що ти зробила для мене! Ти подарувала мені життя в яскравих кольорах і золотистих тонах, ти подарувала мені сенс мого життя! І сьогодні я хочу подарувати тобі все те ж, що і ти мені! Нехай наші подарунки переплетуться в круговороті добра і любові, нехай наші почуття будуть вічними і взаємними! Так само хочу сказати, не сумуй в цей чудовий день! Адже саме в цей день, у тебе свято! Адже ти стаєш старше, що дуже важливо для тебе! Ну, а так само важлива удача, тому я бажаю дуже багато удачі! І з Днем Народження ще раз, милашка!

***

Ми з татом, звичайно, мріяли про доньку. Господь почув наші молитви і подарував нам тебе. У день, коли ти народилася, наше життя осяяло сонце. Для нас ти стала центром Всесвіту. Ми тебе дуже любимо, просто так, ні за що, і будемо весь час тебе любити. Пам'ятай і не забувай про своїх батьків. Ти давно вже доросла людина і сама приймаєш рішення, і все ж, іноді прислухайся до наших порад. Ми бажаємо тобі тільки добра, і хочемо, щоб ти не повторювала наших помилок. А сьогодні ми дуже раді бачити тебе веселою, ошатною і красивою. Нехай збудуться всі твої найзаповітніші мрії. Нехай тебе оточують тільки добрі і не заздрісні люди, а твоє життя наповниться любов'ю і гармонією. З днем народження!

***

Донечко! Дорога, вітаємо тебе з днем народження. Ти — яскравий квіточку, який прикрашає наш будинок. Нехай у твоєму житті не буде темних смуг, нехай все сяє і виблискує яскравими фарбами і емоціями. Будь самою щасливою, дорога наша дівчинка!

***

Чудова господиня, турботлива мама, розумна дружина і впевнена в собі жінка – це все ти, моя кохана донечка. Мені за тебе соромно і тому я дуже щаслива мати. Сьогодні, я хочу побажати тобі зберегти і примножити свої чесноти. Ти стаєш мудрішим, терпиміше, більш розсудливий – мені це дуже подобається. Ти щодня виконуєш відповідальну роботу по вихованню дітей, підтримання порядку в домі, ти вносиш свій внесок у сімейний бюджет. Але, іноді дозволь собі бути безрозсудною і імпульсивної, наприклад, в день свого народження. Сьогодні ти маєш право відкинути всі справи і просто радіти святу. Вітаю донечка!

***

Мила донечко, вітаю тебе з днем народження. Люба, я тобі бажаю світлої дороги до мрій та бажань, чудових ідей і чудового настрою, хороших друзів і щирої любові від близьких людей, щасливих подій і добрих емоцій.

***

Бажаю, щоб твоє щастя тривало вічно, щоб всі твої мрії збулися, а бажання здійснилися! Рости собі і нам на радість! Я завжди знала, що ти виростеш красивою, розумною і талановитою, що в тебе вистачить наполегливості знайти свою дорогу в житті.

***

Ми завжди з татом радіємо з того, яка у нас чудова донька! Ти у нас справжній скарб! Кращих подруг тобі і друзів, удачі, здоров'я і хай будь-яку справу, якою ти займаєшся, приносить тобі не тільки досвід і результати, але і радість! Як говориться, знайди своє в цьому житті - і будеш найщасливішою!

***

Моя улюблена донечка, після того, як ти народилася, наше життя змінилася і стала набагато яскравіше і цікавіше. Ми кожен день слідкували за своїм розвитком, записували всі твої успіхи. А зараз ми частенько переглядаємо твої фотографії, щоб зрозуміти, як ти так швидко виросла. Але ти все одно ще дівчинка, яка обожнює дивитися мультики і купувати нові іграшки. При цьому мені дуже подобається, що ти вмієш піклуватися про молодших, що ти поважаєш дорослих. Мені хочеться побажати тобі в твій День Народження тільки всього самого прекрасного і радісного. Нехай твій День Народження подарує тобі яскраві емоції, позитивні спогади. Мені хочеться, щоб наша донечка росла щасливою, впевненою в собі дівчинкою. Будь тільки здорова і щаслива, а все інше ми для тебе зробимо. Рости самою розумною і доброю дівчинкою. Ми пишаємося тобою, наша зірочка.

***

Моя улюблена донечка, я не можу намилуватися тобою, тому що ти у мене виросла просто неймовірною красунею. Мені подобається, що ти у мене дуже сильна дівчинка, яка вміє все добиватися сама, яка не боїться труднощів. Я ніколи не була так щаслива, як зараз, моя рідна. Саме твоє народження подарувало мені щастя, подарував радість і любов. Я бажаю тобі тільки всього того, чого б ти сама собі побажала. Я дуже хочу завжди бачити посмішку на твоєму обличчі, хочу, щоб твоє серце було спокійно, щоб ти була щаслива. Ти знаєш, що я завжди і у всьому тебе підтримаю, ти ніколи не повинна боятися радитися зі мною. Моя кохана, нехай ніякі проблеми не турбують тебе, тому що ти у мене така розумниця, що можеш впоратися з будь-якою проблемою. Я бажаю тобі тільки щастя, любові і здоров'я, а все інше в тебе буде.

***

Дорога, кохана моя донька! Вітаємо тебе з днем народження! Будь веселою, ніжною і ласкавою! Бажаю, щоб твоє щастя тривало вічно, щоб всі твої мрії збулися, а бажання здійснилися! Рости нам на радість!

***

Ти росла не по днях, а по годинах і виросла така розумниця – розумниця, що я можу тільки порадіти за тебе. Відмінна господиня, рукодільниця, помічниця, я пишаюся тобою, доню. Вітаю тебе і бажаю, щоб твоє життя стала схожа на казку. Нехай у неї буде і принц, і чари, і виконання бажань, і повалене зло. З днем народження.

***

Роки летять стрімко вперед, залишаючи свої позначки на наших обличчях. І дивлячись на тебе, свою улюблену дочку, я розумію, як сильно я постаріла. Адже у мене така доросла і красива дівчинка. Ти дуже гарна, і це я розумію з кожним разом все більше і більше. Мені насправді хотілося б, щоб так відбувалося завжди. І зараз, коли часу майже не залишилося, я просто хочу сказати тобі про те, як сильно тебе люблю. Знаєш, день народження не привід засмучуватися. Просто навчися вже приймати все так, як є, і тоді тобі буде набагато легше і комфортніше зовсім справлятися. І зараз, коли ми зібралися разом, я б хотіла попросити тебе про те, щоб ти завжди задумувалася про те, що саме робиш, і щоб це не призвело до якихось складних наслідків.

***

Доню, мила моя дівчинка! З днем народження тебе! Я бажаю тобі міцного здоров'я, оптимізму, багато радісних моментів. Нехай твій ангел-охоронець ніколи не втомлюється пильнувати і захищає тебе від усіляких небезпек! Нехай поруч з тобою завжди будуть вірні подруги і люблячий чоловік, здатний зробити тебе по-справжньому щасливою!

***

Нехай у світі твоєму не буде ніяких проблем ніколи ! Бажаю тобі досягти всього, про що ти тільки могла мріяти в дитинстві або в більш дорослому віці! Нехай ніщо не зможе образити тебе, або ж зробити тебе нещасливою! Я бажаю тобі щастя, бо воно буває таким швидкоплинним і швидким, що не всі вміють його розпізнати! Але я бажаю тобі завжди розпізнавати щастя, навіть маленьку його частинку, і нехай воно буде не таким швидкоплинним, нехай воно залишає в твій душі надовго слід прекрасний і приємний! З днем народження твоїм дуже хочу тебе привітати, і нехай я кожен день народження твоє повторюю ці слова, все одно скажу знову! Нехай ти зможеш знайти в майбутньому прекрасної людини, улюбленого й такого цінного! Але найголовніше – люби і будь також сильно кохана! Великих тобі успіхів в житті!

***

Доня моя, я чудово пам'ятаю, що відчула, коли вперше побачила тебе. Мені здалося, що навіть якщо світ перевернеться, то я все одно буду дивитися на тебе і насолоджуватися цим неймовірним відчуттям ейфорії. По-іншому це назвати неможливо. Доню моя, я хочу привітати тебе з твоїм святом! Ти стала вже зовсім дорослою дівчинкою, яка допомагає мені в усьому. Але я дуже хочу в першу чергу побажати тобі простого жіночого щастя. Я думаю, що ти вже розумієш, про що я кажу. Я завжди буду бажати тобі цього, поки не побачу, що ти дійсно знайшла щастя. Ще хочу побажати тобі здоров'я, а також виконання всіх твоїх бажань. Ніколи не бійся ризикувати, моя дівчинка. Ти ж знаєш, що я підтримаю будь-яке твоє рішення. Мені хочеться, щоб ти розуміла, що твоя мама зробить все для тебе. Щасливого тобі свята, рідна!

***

Сьогодні я від душі хочу привітати свою донечку з днем народження! Мила моя, ангел мій! Живи завжди гідно! Прагни і досягати поставлених цілей! Будь собою і ніколи не ховай свою посмішку, адже вона прекрасна! Залишайся завжди такою ж доброю та веселою! Будь щасливою!

***

Доню, нехай птах щастя стане твоїм супутником і помічником! Спасибі за те, що ти є у нас, за те що відповідаєш добром на добро, любов'ю на любов, турботою на турботи! Ти сьогодні іменинниця і ми б хотіли тебе міцно обійняти і побажати залишатися самою щасливою дочкою на світі! Ніхто і ніколи нам тебе не замінить.

***

Моя єдина і неповторна донечка сьогодні відзначає свій День Народження. Рідна моя, ти став ще на один рік старше, але мені дуже важко змиритися з цим фактом. Мені б хотілося зараз хоч на хвилинку повернутися в минуле, щоб подивитися на тебе, коли ти була маленькою, такою смішною й веселою дівчинкою. Я дуже сильно люблю тебе, донечка моя. Я пишаюся кожним твоїм досягненням, але при цьому і всі твої невдачі я вважаю перемогами, бо так ти вчишся, ти набираєшся досвіду. З кожним днем ти стаєш все мудріше, ти вчишся на своїх помилках, щоб надалі більше не допускати їх. Моя улюблена донечка, я дуже хочу, щоб ти змогла реалізувати всі свої ідеї та плани. Я знаю, як багато їх у тебе, тому зі свого боку зроблю все, щоб кожне бажання у тебе скоріше виповнилося. Зі святом тебе, моя рідна дівчинка!

***

Джерело: svyato.co.ua