Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою

Улюблені гості, сьогодні найкращий день у цьому році - день народження моєї мами. Мама – це просто мій ангел – хранитель і мій бог. Я тебе люблю більше свого життя. Матуся моя, ти не уявляєш, що ти для мене значиш. Я не можу навіть на мить уявити життя без тебе. Хочу побажати тобі бути найщасливішою мамою на землі. Я зроблю для цього все, що в моїх силах.

***

Мамочка, вітаю тебе з днем народження і від душі бажаю кожен день посміхатися і сяяти від щастя, чергувати насичені і активні дні з чудовим і спокійним відпочинком. Мама, бажаю тобі бути здоровою, завжди чарівною і самою чудовою.

***

Мама! Ти самий дорогий моєму серцю людей! І в день твого народження я щиро бажаю тобі всього самого найкращого, довгих років життя та родинного щастя! Ти краще за всіх на цій землі, і прошу, завжди пам'ятай про те, що я тебе дуже-дуже люблю!

***

В цей сонячний день своє свято відзначатиме одна прекрасна жінка, без якої я вже навіть не хочу уявляти своє життя. Вона мені стала близькою подругою, яка завжди знаходиться поруч зі мною, тому мені ніколи не буває страшно. Я хочу привітати тебе, матусю, з твоїм святом, а також побажати всього того, що тобі реально потрібно в житті. Нехай твоя донечка буде радувати тебе добрими оцінками в школі, нехай вона буде слухатися тебе у всьому, а засмучувати зовсім не буде. Мамуля, обіцяю, що буду намагатися дотримуватися все це, тому що я знаю, як ти турбуєшся, коли я расстраиваю тебе. Мамуля, я хочу, щоб ти не звертала уваги на вік, тому що ти завжди прекрасна. Нехай ніякі цифри на торті тебе не лякають, моя рідна матусю. Ти ж знаєш, що це всього лише цифри. Щасливого свята!

***

Мамо, візьми, будь ласка, ці поздоровлення в прозі до Дня Народження. Пам'ятай, що я люблю тебе так само сильно як і багато років тому. Я знаю, що ти в свій час від чого відмовилася, щоб ростити мене. Але тепер твоя дитина виріс, а до сивого волосся, як кажуть, тобі ще досить далеко. Повністю жити заново, звичайно, не почнеш, але використовувати максимум залишилися молоді роки стоїть. І якщо потрібна буде допомога, я завжди тобі її використаю.

***

Хочу, щоб ці зворушливі поздоровлення подарували тобі моменти, які надовго залишаться в пам'яті. Хочу сильніше тебе обійняти, поцілувати і сказати тобі, що ти незвичайна, господарська, мила і душевна мамуля. Іншої такої немає і ніколи не буде. Люблю тебе, всіх благ тобі!

***

Бажаю тобі, мамочко, щоб не тільки в день народження доля радувала тебе приємними сюрпризами, щоб нічого не губилося, а втрачене обов'язково знаходилося з прибутком! Ще бажаю миру в душі, благополуччя в родині, затишку в домі і безмірної любові в серці, бажаю, щоб всі люди в світі хвалили тебе і обожнювали так, як люблю тебе я, а ти, щоб обдаровувала їх словами любові і подяки! З днем народження, рідна наша ненька!

***

З днем народження мамо, сьогодні — твій день, і ти, в цей святковий день заслуговуєш всього самого прекрасного, і нехай добрі побажання всіх людей в твою адресу здійсняться. Будь завжди щаслива! Адже коли щаслива ти і я щасливий з тобою. Твій син.

***

Ти для мене все, мама! Моя опора, моя подруга, мій Ангел Охоронець. Я хоч і ніколи не зможу віддячити тобі, за те, що ти подарувала мені найцінніший подарунок – життя. Ти завжди поруч, і я не знаю жодного важкого моменту, коли б тебе не було поруч! Спасибі тобі мама за твою любов, ласку, знання і виховання! І якби мені надали вибір мами, я б ні за що, ніколи, ні на що не проміняла тебе! Я хочу, щоб ти була щаслива! І тоді і мені буде добре!

***

Мамо, у цей чудовий день ми вітаємо тебе від щирого серця! Бажаємо тобі терпіння, сил, здоров'я, щастя і удачі! Хай все ладнається в твоїх руках, і кожен день буде сповнений щастям і посмішками!

***

Дорога матусю! Вітаю тебе з Днем народження. Спасибі тобі за твою доброту, турботу і любов. Я бажаю тобі, щоб у твоєму житті було все добре: здоров'я міцним, завжди хорошим настрій, на роботі спокій і стабільність, а в родині завжди злагода і затишок.

***

Мамусю, з днем народження! Бажаю тобі кожен день прокидатися з посмішкою, більше відпочивати і подорожувати, надихати оточуючих на подвиги і завжди залишатися такою ж красивою і мудрою жінкою!

***

Моя, єдина, рідна, кохана, дякую за ласку, що ти подарувала. Нехай же сумі розтануть всі враз, хай щастям іскряться рідні очі.

***

Мамуличка, з днем народження! Бажаю тобі міцного здоров'я, безмежного щастя, любові та гарного настрою. Щоб ти не в чому собі не відмовляла, і збулися всі заповітні мрії.

***

Моя мила мама, з днем народження тебе! Нехай тебе не турбують смутку і біди, хай серце радіє кожному дню, нехай гармонію і любов дарують близькі та рідні люди. Мамо, будь щаслива і сповнена енергії, кохана і добра, успішна і красива.

***

Мамуля, я хочу згадати сьогодні стару притчу про подорожніх, які довго йшли по пустелі і нарешті знайшли дерево, під яким присіли відпочити. Вони стали сперечатися про те, що принесло їм бажаний спокій. Один казав, що це густа листя, інший стверджував, що міцні гілки, третій запевняв, що потужний стовбур. А четвертий подорожній мовчав, а потім запитав інших, могли б існувати листя, гілки та стовбур без коріння дерева. І ми теж не могли б існувати без тебе, тієї, яка стала нашими коренями. З днем народження!

***

Мила мама, твої діти вітають тебе з днем народження. Бажаємо тобі, наша рідна, безкрайнього неба щастя і радості, безмежного океану успіху і любові, великих просторів надії і благополуччя, чудового настрою і досконалої краси.

***

Святкувати іменини, це твоє улюблене заняття. А все тому, що в цьому ти особливо спец. Ти моя мама, яка в дитинстві робила для мене незабутні свята. І сьогодні, коли твій день народження також настав, ти не можеш провести його погано. Ось вже почали збиратися гості, які хочуть разом відзначити і привітати тебе. Зараз почнеться той момент, коли вручатимуть подарунки. І я в стороні також не залишуся. Я приготувала для тебе подарунок, який в будь-якому випадку повинен буде тобі сподобається найбільше. Ось чому тобі зовсім не варто засмучуватися і засмучуватися. Знаєш, зараз я скажу кілька простих істин, які допоможуть тобі в цьому житті. Давай завжди залишатися з тобою тими людьми, які не байдужі до проблем інших людей. Намагайся справлятися зі своїми, і не забувай допомагати іншим. І тоді тобі буде набагато легше.

***

Рідна мати моя! Так приємно дивитися на своє сяюче обличчя і бачити, що у тебе прекрасно і чудово. Нехай і надалі твоє обличчя буде освітлюється тільки радістю і щастям. Бажаю тобі сімейного благополуччя, нереальних висот у професії, справжнього поваги колег, щирих і відкритих душею людей на життєвому шляху. Пишаюся і люблю тебе.

***

Не вистачить самих ніжних і теплих слів на землі, щоб висловити тобі свою любов, моя мила мама. Ти єдина людина, якій можна довірити найпотаємніше, перед яким можна сповідатися, як перед Господом, і ти все зрозумієш. Адже ти свята, моя матуся. Від всього серця вітаю тебе з днем народження. Нехай цей день буде найсвітлішим, самим щасливим святом на землі. Удачі тобі у всьому, великої радості й земного щастя.

***

Вітаю самого рідного, дорогого, ніжного і кохану людину з днем народження. Матуся, будь здорова, бадьора, енергійна. Нехай тебе оточують красиві речі, цікаві і позитивні люди, нехай події в твоєму житті викликають лише посмішку. Люблю тебе, завжди з тобою. Зі святом!

***

Матуся, кохана, рідна, вітаю тебе з днем народження! Емоції переповнюють мене, адже в світі не існує слів, щоб передати всі мої почуття до тебе. Бажаю тобі, мила моя мамусю, міцного здоров'я, щоб твоє серденько не тріпотіло від хвилювань за нас, твоїх, таких деколи неслухняних, дітей, бадьорості духу, легкого дихання, терпіння і розуміння. Ми любимо тебе, наша мама, і дуже за тебе хвилюємося.

***

Ювілей у мами — це здорово! Стіл ломиться від всякої смакоти, гості з нетерпінням чекають можливості привітати ювілярку. Я хочу побажати тобі справжнього дива — нехай збудеться твоє найзаповітніше бажання, а люди, що оточують тебе, радують увагою і любов'ю. Ти — чудова господиня, дружина, мати і просто талановита і дуже цікава людина. Я тобі бажаю щастя, успіхів і завжди гарного настрою!

***

Мій улюблений, рідний чоловік, мамо, хочу в цей дивовижний, сонячний день побажати тобі міцного здоров'я на багато років, молодості і краси. Нехай твої чарівні очі випромінюють щастя, а губи посмішку. Спасибі тобі за турботу, ніжність, любов і ласку! З твоїм днем народження, моя люба!

***

З днем народження, моя чудова і улюблена матуся. Я бажаю тобі проливати сльози тільки про радості, втомлюватися тільки з відрадою і умиротворення в душі, приймати лише правильні рішення в життя, вірити тільки в добре, сподіватися тільки на хороше. Мама, чи міцно здорова, завжди красива і чудова.

***

Якщо і є в світі людина, якій я завдячую всім, то це, поза всяких сумнівів моя матуся! І в цей день, я вітаю тебе, моя кохана, з Днем Народження і бажаю тобі всього самого найкращого! Будь щаслива!

***

З днем народження тебе вітаю, мамо! Бажаю щоб ти завжди була молодою, здоровою і раділа щастя, яке буде знаходитися завжди поруч. Нехай завжди буде сонечко в твоїй душі і спокій в серці. Ти у нас найкраща, ми тебе любимо всією душею.

***

Джерело: vsivitannya.co.ua