Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, українською мовою

В день народження твій бажаю, сестричка, кожен день гарнішати все сильніше. Щоб від щастя щомиті захоплювало дух. Щоб неприємностей і перешкод зовсім не знала, а удача стала невіддільною частиною тебе.

***

Моя рідна! Я готова подати сигнал від щастя! Кожен твій день народження – це і моє свято! І на цьому моєму святі ти - найкращий подарунок, який могли піднести мені наші батьки за все моє життя! Я дуже люблю тебе і хочу, щоб всі твої мрії збувалися! Нехай твоє серце радісно б'ється в передчутті чудес!

***

Від усієї душі я рада привітати тебе з днем народження, моя кохана сестричко. Нехай сьогоднішнє свято подарує тобі море чудового настрою, нехай твої очі сяють від щастя. Бажаю міцного здоров'я тобі, безхмарного щастя, мирного неба над головою. Нехай удача вибирає тільки тебе, нехай всі твої мрії неодмінно збудуться. Будь завжди такою веселою, доброю, чуйною. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі, нехай в житті буде тільки біла смуга, а на дверях щастя завжди горить зелений вогник.

***

Сеструля моя, мені хочеться від щирого серця привітати тебе з твоїм чудовим святом, а також побажати всього найкращого і позитивного, що здатне підняти тобі настрій. Повір, що заради тебе я, як твій старший брат, я піду на все, бо мені хочеться, щоб моя сеструля була найщасливішою. Повір, що я зроблю так, що в тебе завжди буде безліч приводів для того, щоб радіти і веселитися. Нехай цей святковий день буде наповнений не лише гостей, але і приємних емоцій і відчуттів. Мені хочеться побажати тобі ще й крутого настрої, тому що без настрою неможливо буде відсвяткувати цей день. Я бажаю тобі багато щастя, любові і всього найкращого. Ось побачиш, що навіть батьки будуть танцювати і веселитися до самого ранку. Я бажаю тобі всього того, що здатне підняти тобі настрій.

***

З днем народження сьогодні вітаю тебе, дорога сестричко! Хай за вікном негода, а у нас вдома тепло і затишно! Тому що тут живе Любов! Ти всіх зігріваєш і радуєш своєю присутністю! Нехай у тебе буде тільки все хороше! Живи і радій життю!

***

Мила сестричка, я тебе люблю і бажаю тобі тільки щастя. Нехай тебе оточують тільки добрі люди, печалі залишать назавжди, а доброта і любов стануть твоїми подругами.

***

Є в мене сестриця - пустуха, їй сьогодні виповнилося...років. Багато ми з нею пережили, були і злети і падіння, але не коли вона мене не залишала, не кидала в скрутну хвилину. Завжди була поруч і допомагала, Хочеться побажати їй невичерпного оптимізму, веселого і легкого характеру, хай вона завжди залишається такою ж, як і була, життєрадісною і світлою і на язичок гострої! Бажаю, як зазвичай, міцного здоров'я як фізичного, так і психічного! Нехай збудуться всі її мрії і сподівання, хай буде у неї все добре в сім'ї і на роботі. Нехай з'їздить вона на море, і привезе від туди багато приємних вражень! Хочеться, щоб вона була щаслива! Вітаю свою кохану, обожненої сестричку з Днем Народження! Нехай збудуться всі її мрії!

***

Коли у тебе є старша сестра, то нічого в цьому світі не страшно. Мені дуже пощастило, адже моя сестричка постійно поруч, дорога ти навчила мене всьому, що знаєш сама, ти завжди підтримуєш мене і ніколи не засуджуєш. Навіть коли я далеко, твоя любов зігріває мене. У твій день народження я бачу перед собою прекрасну молоду жінку, очі якої випромінюють любов, тепло і ніжність. Спасибі тобі, рідна, за все це. Я бажаю, щоб твій дім завжди був під захистом ангела-хранителя, який буде відганяти неприємності та негаразди. Дуже хочу, щоб рідні і кохані люди радували тебе не тільки в день народження, але і просто без приводу. Наповни кожну мить свого життя яскравими подіями і справжнім жіночим щастям. Будь щаслива, з святом, сестричка.

***

Сестричка, з Днем народження! Бажаю тобі яскравого життя із запаморочливим ароматом персикової соковитості, полуничною солодощі та шоколадного задоволення. І нехай все це присмачено романтичним вершковим соусом ніжності та любові!

***

День народження сестри двоюрідної відзначаємо багато всяких благ сьогодні бажаємо кожен день хай принесе тобі багато радості і нехай не буде у тебе до минулого жалості відпусти все, що відбувалося, щоб тебе це ніколи не тримав щоб була щаслива завжди і життя нехай буде бурхливою як річка нехай зірка яскрава вкаже тобі шлях ніколи не сумуй минуле не повернути!

***

Радість душі моєї, сестричка моя мила! Твій день сьогодні – День Народження! Вітаю від щирого серця і щиро хочу сказати слова, які сподіваюся, почує Всесвіт! Нехай кожен закуток твоєї душі буде заповнений інтересом до життя! Бажаю тобі духовного розвитку і земних благ! Здоров'я, бадьорих сил, бажання жити і прагнень у досягненні цілей! Нехай твоє життя не стоїть на місці, нехай цікаве захоплення принесе задоволення тебе! Хочу побажати тобі бути в гармонії зі своєю душею. Щоб тобі було затишно самої з собою. Будь самодостатньою особистістю. Будь впевненою в собі, не сумнівайся у своїй перемозі і материализуй думки в позитивному напрямку. Оптимізму тобі і грандіозного підкорення вершин! Сестричка, ти все зможеш, у тебе все вийде, ти зі всім легко впораєшся! Удачі тобі в новому році твоєму житті!

***

Дорога сестричка! З Днем народження тебе! Нехай тебе завжди оточують вірні і чесні люди, нехай твоє дитяче серденько завжди буде наповнений радістю та щастям, а життя сповнена сміху, надій і трепету від майбутніх подій. Будь щаслива і здорова!

***

Сьогодні самий прекрасний, світлий, найважливіший і довгоочікуване свято для тебе, моя сестричка. За цим прекрасним і щедрим святковим столом зібралися тільки самі дорогі і близькі серцю гості, люди, які завжди оточують тебе і є невід'ємною частиною твого життя. Це твоя сім'я і близькі друзі! Сьогодні, я хочу тебе привітати з гарним та піднесеним настроєм у душі і з повним келихом червоного солодкого вина. Я бажаю тобі сестричка, щоб всі люди, які тут зібралися, оточували тебе завжди пишалися тобою, любили, поважали і підтримували. Нехай твоє життя буде таким же солодким і п'янить, як вино в моєму келиху. Мила моя сестричка, моя роднуля, я хочу, щоб ти пурхала по життю, немов пташка, не знаючи проблем і перешкод, не знаючи болю образ і розчарувань. І нехай завжди тебе оточує любов, успіх, натхнення і благополуччя.

***

Моя дорога сестричка! Я хочу привітати тебе своїми словами. Ти відкриваєш для мене світ можливостей. Ти свідок моїх падінь і злетів, ти бачиш у мені найгірше і найкраще і все ж любиш мене. Ти мій вірний партнер і супутник по життю. Ти людина, яка без слів зрозуміє, що я відчуваю, навіть не бачачи мого обличчя. Ти мій учитель, наставник, захисник. Ти для мене цілий всесвіт, така тепла і світла, яка дарує мені відчуття комфорту й умиротворення. Я знаю, що з тобою не можу прикидатися і бути собою, бути чесною зі своїми емоціями. Адже ти все зрозумієш і даси мені слушну пораду. Адже так і роблять справжні сестри. Я сподіваюся, що твій день яскравий, зворушливий і особливий. Якщо ні, то я докладу всі зусилля, щоб він став саме таким. Тому що, це те, чого заслуговує моя наймиліша і безцінна сестричка. Давай святкувати твоє життя гучно і яскраво! Ти для мене найкраща у світі, будь ласка, не забувай про це!

***

Прегарний день народження привітання сипле нехай жменями. Від твоїх промов як вітерець, сестричка, дуже часто легше стає. Радію по-дитячому світло, твою щастя в житті. Нехай же так буде і через 100 років.

***

З днем народження, сестричка. Я від душі тобі бажаю ніколи не падати духом, воювати наповал всіх навколо своєю красою, дивувати друзів своїми досягненнями, радувати близьких великими перемогами. Сестричка, хай щастя у твоєму житті триває нескінченно, нехай завжди вдається давати відсіч негодам і життєвих бід.

***

Я хочу привітати свою саму неповторну сестричку, яка стала ще на один рік старше, мудріше і відповідальніше. Я не уявляю навіть, скільки в тобі всіх цих прекрасних і таких потрібних якостей. Але ти день у день демонструєш, що ти дуже позитивний і позитивний чоловічок, без якого нашу сім'ю уже неможливо уявити. Нехай цей святковий день стане одним з найбільш пам'ятних для тебе, а ми вже для цього точно постараємося. Ти ж знаєш, що я вмію розфарбовувати твої свята. Пам'ятаю той твій День народження, коли я вилила фарбу на тебе, це було дуже весело і смішно. Ти навіть не образилася на мене, бо знала, що я це не зі зла зробила. Роднуля моя, мені дуже хочеться. Щоб ти була щаслива, а заради цього я піду на все можливе і неможливе. Мені завжди хочеться бачити тебе радісною і веселою. Сподіваюся, що цей рік стане значним і знаменним для тебе.

***

Моя сестричка! Тобі бажаю, дорога, щоб ранок завжди починалося з смачного і ароматного сніданку на столі. В магазині, щоб цілий рік були розпродажу і тобі робили великі знижки. Щоб у вазі був букет незрівнянних квітів, а коханий чоловік носив тебе на руках не втомлюючись!

***

Сестричка, я тебе вітаю, мила моя. Нехай в цей день народження здійсниться крутий поворот у твоєму житті, поворот у бік грандіозних подій і світлого щастя. Залишайся такою ж красунею і розумницею, зводить з розуму весь чоловічий підлогу, обводи навколо пальця всіх конкурентів і даруй близьким привід завжди тобою пишатися!

***

Я радий (а), що у мене є така сестра як ти. Бажаю тобі зустріти щастя, не спіткнутися про радість і побачити хмара любові.

***

Дорога сеструха, вітаю тебе з днюхой. Хай буде в житті твоєї пруха і нереальна везуха. Бажаю тобі бути прекрасною ундиною, і щоб на шляху не зустрічалася тобі ні одна скотина, нехай буде чарівний і барвистий світ, будь в житті повітряної і легкої, немов зефір.

***

Мила сестричка, хочу побажати тобі щастя, ніжного, як шовк, любові як безкрайнє море і друга, такого як я, незважаючи, що ми рідні.

***

Улюблена сестричка, з днем народження! Хочу нагадати тобі, що дуже тебе люблю і побажати миру в сім'ї, вірних друзів, яскравих вражень, приємних несподіванок, нових досягнень і захоплюючих подорожей. Нехай всі твої бажання здійсняться, а щастя буде завжди осяювати твоє життя!

***

Сонечко улюблене, прекрасна сестричка, щастя хай увійде в твій дім весело, звично. Збудуться твої мрії і радісні мрії, в день народження від мене прийми в подарунок троянди. Будь завжди ти й сама, наче квіточка, посміхнися на радість нам, якщо серце хоче!

***

Сестричка, з днем народження тебе! Будь приголомшливою, чарівною, розумною, красивою, коханою, потрібною і важливою. Нехай всі твої плани складаються, ідеї втілюються в життя, а життєві сюрпризи будуть тільки приємними. Великого тобі щастя!

***

Побажаю своїй маленькій сестричці, щоб вона росла здоровою, добре їла кашу, слухала маму, тата і, звичайно, старшого братика! Нехай кожен новий день буде наповнений цікавими іграми, смішними сюрпризами, радістю і веселощами! Нехай ніколи не приходять до тебе недитячі проблеми і невдачі, нехай супроводжують тебе удачі, посмішки оточуючих! Співай, танцюй, веселися, зустрічай щоранку пісенькою і посмішкою!

***

Дорога сестричка! Нехай новий день Твого народження принесе море удачі, хороших друзів, красиве життя, повну приємних сюрпризів! Нехай будуть наповнені радістю і щирим щастям всі твої будні, а всі шляхи раскрасятся яскравими фарбами нових починань!

***

Дорога сестричка, з днем народження тебе! Бажаю тобі здоров'я, квітучої краси, великих успіхів і фінансових висот. Щастя тобі, рідна моя, самого чистого неба над твоїм будинком, любові і вірних рішень.

***

Джерело: toasts.com.ua