Найкращі привітання з днем народження коханій дівчині, жінці


Найкращі привітання з днем народження коханій дівчині, жінці

Незрівнянна моя дівчина! Ти - втілення жіночої краси, граціозності і чарівності. Я безмежно щасливий від усвідомлення того, що така чудова дівчина довірила мені зберігати свою любов! Спасибі тобі, кохана! Нехай наше щастя буде міцним і непохитним завжди! З Днем народження!

***

Моя кохана, я завжди ціную те, що ти в горі і в радості перебуваєш поруч зі мною. А адже це для мене - найголовніше в житті. будь такою ж красивою і щасливою, як ти зараз є, світи щирим світлом, що ніколи не меркне. Нехай очі твої світяться радістю та щастям, а життя буде прикрашена самоцвітами зірок. Нехай небосхил над твоєю головою завжди буде яскравим і чистим.

***

Сьогодні День народження однієї особи, з якою ми вже довгі роки разом. Причому я збираюся провести з цією красунею все своє життя, тому що я вважаю, що краще неї в цьому світі нікого немає. Я хочу побажати тобі, моя роднуля, виконання кожної твоєї потаємної мрії. Повір, що я і сам намагаюся зробити все для того, щоб всі твої бажання і мрії виконувалися, а ідеї і плани реалізовувалися. Мені хочеться бачити тебе щасливим кожен день, бо твоя усмішка заряджає мене енергією і позитивом. Я вітаю тебе з твоїм прекрасним святом і хочу ще сказати, що ти ніколи не повинна сумніватися в собі. Ти у мене така одна, єдина і неповторна. Таких чудових дівчат вже немає в цьому світі, але мені пощастило, тому що я зустрів тебе. І більше я тебе ніколи і нікуди не відпущу. З святом тебе, роднулечка моя.

***

Струнка як берьозка, очі – як ясні зірочки, голос – як пісня весняного струмочка. Як шкода, що ми не живемо в XIX столітті, я б обов'язково розповів Пушкіну про тебе, і він би написав безсмертне творіння про твою красу і про нашу любов! Кохана, і сьогодні, в твій День народження, і завжди я буду говорити тобі слова любові! Співай дзвінко кожен день, моя пташка, радіти кожній миті, не втомлюйся усміхатися і знай – у тебе є той, хто любить тебе!

***

Кохана, ти дуже багато значиш для мене. Ти ангел мій, до тебе я не знав, що таке любов. Я вітаю тебе з цим чарівним днем, святом твого народження. Це найпрекрасніший день за всю історію Всесвіту, це він подарував мені тебе, моя муза, моя бажана, моя єдина. Будь щаслива, адже коли ти щаслива, ти як пташка наповнюєш наш дім своїм радісним щебетанням, і в ньому одразу стає тепло, світло і затишно. Будь здорова, адже ти знаєш, що я не можу без сліз бачити, коли ти страждаєш. А чоловікові не личить плакати. Найголовніше, бережи у серці нашу любов, і я зроблю все для тебе - я скручу для тебе гори, я дістану місяць з неба і повішу її замість лампи. Я дуже люблю тебе, моя богиня. Прекрасного тобі свята!

***

В день народження твій, мила дівчина наша, побажаємо тобі бути такою ж молодою, пустотливий, відчайдушної, яка ти є зараз! Бажаємо не поспішати дорослішати і ставати серйозною, будь завжди таким ніжним, бешкетною, хитрим кошеням! Але іноді не забувай випускати свої царапки! Нехай вороги тебе боятися як вогню! З днем народження, з четырнадцатилетием!

***

Я хочу привітати мою неймовірну дівчинку з Днем народження і сказати, що немає в цьому світі для мене нікого дорожче, ніж ось ця смішна така маленька дівчинка. Але вона сама рідна і кохана роднуля моя, без якої я вже не можу уявити жоден свій день. Любимка моя, я хочу привітати тебе з тим, що ти стала ще на рік старше. Насправді, в цьому немає нічого поганого, бо кожен рік життя людини має свої переваги. Цей рік принесе тобі багато радості і щастя. Повір, що я це все готовий організувати для тебе, бо ти – моя роднуля, яка була поруч зі мною в різні моменти життя. Я знаю, що ти переживаєш з деяких питань, але повір, що все налагодитися, тому що я зроблю для тебе все, що тільки є в моїх силах. Будь тільки здорова, любимочка, тому що все інше є виключно моєю турботою.

***

Мила моя. Мріяв я висловити не раз, все те, що значиш для мене ти, Шукав красиві фрази, шукав слова, що так багаті, на пишні і ніжні епітети. Хочу сказати тобі лише одне, доля вручила мені тебе, і кращого подарунка мені не треба. З Днем Народження, моя любов.

***

Мила моя, я лише з тобою хочу пов'язати свою мрію, тому що ти більше всіх на світі мені потрібна і лише з тобою я зможу прожити щасливе життя. В день твого Ангела привітати тебе я хочу і як твій Ангел-Зберігач, бути завжди поруч і оберігати тебе.

***

У моєму житті є одна чудова особа, яка повністю змінила мене і мого ставлення до життя. Але я собі саме таким більше подобаюся. Кохана моя, сьогодні День твого народження. Я дуже люблю цей день, тому що він подарував мені тебе – таку чудову і неймовірну дівчину. Якщо ти ще не зрозуміла, то я збираюся прожити з тобою все своє життя. Я готовий ділити з тобою все, що у мене є. Буду ділити з тобою радісні і сумні моменти, щастя і горе. Я знаю, що ти той чоловік, який ніколи не зрадить, завжди допоможе і підтримає. Я вітаю тебе з святом! Нехай всі твої мрії та бажання здійсняться, бо ти цього варта як ніхто інший. Я вітаю твоїх чудових батьків, які теж тобою дуже сильно пишаються. Ми всі тебе любимо, наша неймовірна, наша красуня і розумниця. У нас з тобою все буде дуже добре.

***

З Днем народження, ласкаве Щастя! Хочу побажати тобі в це світле свято, щоб кожен день приносив радість, а посмішка прикрашала миле личко. Як ангел хранитель візьму милу дівчинку під своє крило і збережу від бід. Дуже сподіваюся, що в книзі життя будуть наші спільні сторінки.

***

Що для дівчини/жінки означають прекрасна зовнішність, достаток, щастя, успіх, кар'єра без взаємної любові. Майже нічого. Нехай зірки подарують тобі крихітний будиночок. В ньому буде панувати вічна благодать, спокійний сон не всполохнут жорстокі будні, невтомний і вічно жадає тебе чоловік завжди буде цілувати твої руки, а маленьке «чудо» вимовить таке бажане перше слово: «мама».

***

Моя кохана, моя хороша, в твій день народження бажаю тобі бути ефектною дівчиною, впевненою, дивовижною не тільки для мене, а для всього світу. Хай буде в житті багато щастя, нехай на тебе чекає великий успіх, нехай дарує відчуття польоту і приємною невагомості тобі моя любов.

***

Хочу привітати мою роднулю з Днем народження і сказати, що немає у світі для мене дорожче, ніж ти. Я зустрів тебе кілька років тому і з тез пір знайшов сенс життя, тому зроблю все, щоб не втратити тебе. Любимка моя, за стільки років наших з тобою відносин я переконався в тому, що ти неймовірно відданий чоловік, який не залишить свого улюбленого людини ні в якій ситуації в цьому житті. Я хочу прямо зараз пообіцяти тобі, що все моє життя буде повністю присвячений лише тобі і твоєму щастю. Зі святом тебе, моя неймовірна дівчинка! Я хочу побажати тобі лише піднесеного настрою протягом усього твого життя. Повір, що це все буде мною виконано, тому що моєю головною метою є твоє щастя. А ти головне – будь здорова, а всім іншим я подбаю сам. З Днем народження, роднуля моя. Ти найкраща.

***

Коханий, перші промені світла мені розповіли про твій день народження. Від усієї душі вітаю. І хоча ти знаєш, як багато значиш у моєму житті, але не зайвим буде нагадати про це ще раз. Спасибі, що висвітлюєш мій шлях, дозволяєш любити і бути коханою. Дякую просто за те, що ти є. Не припиняй випромінювати ту позитивну енергію і світ навколо себе, залишайся таким же життєлюбним і щирим. Ще бажаю вірних друзів, які завжди прийдуть на допомогу. Звичайно ж бажаю міцного здоров'я та невичерпної життєвої енергії. Сміливо йди до своєї мети, знай, що я вірю в твої сили. Коханий, самий-самий, дорогий і рідний мій чоловічок, знай, що я люблю тебе і дуже сильно дорожу нашими відносинами. З днем народження, коханий, проведи його незабутньо!

***

Хотів подарувати Тобі величезний букет, тільки от зарплату затримали, хотів злітати за зіркою, але не знайшов такою ж яскравою та красивою, як Ти, тоді я вирішив подарувати Тобі своє серце... З Днем Народження Кохана!!!

***

Якось я зустрів дівчину, яка запала мені в серце. Подібної їй я не знав ніколи. Минув час, і вона стала моєю дружиною. А я і зараз відчуваю себе закоханим по вуха хлопчиськом, але що найцікавіше - зовсім не хочу позбавлятися від цього почуття. І сьогодні я вітаю тебе з днем народження, кохана!

***

Я жив мирно, не тужив, але одного разу ти мене зловила, а я... Тільки заглянув у твої очі, не зміг втекти і ось сьогодні, в твій День народження, зовсім ручний і лагідний, як приборканий дикий хижак цілую твої руки і вітаю, бажаю щастя свіжого і блискучого як роса на пелюстках твоїх улюблених квітів!

***

Твоя любов мене як сонце зігріває, кохана дівчина з днем народження вітаю. Бажаю тобі щастя, і здоров'я, як граніт. Моє серце як птах до тебе летить. Я зроблю все, щоб збулися твої мрії, я тобі буду дарувати завжди найкращі квіти. Попереду чудеса, цю двері відкрий і в повний успіх мила вір.

***

Коханий мій казковий квітка! Вітаю тебе з Днем Народження! Будь такою ж прекрасною, як весна, з її ніжністю, красою і весняним настроєм! Будь завжди впевненою в собі, щасливою і життєрадісною. Нехай хмари ніколи не затьмарюють небо над твоєю головою. А любов супроводжує тебе все життя!

***

Моя кохана, моя неймовірна і красива, я хочу привітати тебе з твоїм святом! Мені завжди хочеться бачити тебе усміхненою, щасливою і що сміється. Знай, що я роблю все для того, щоб ти завжди була радісна, ніколи не сумувала. Я тебе люблю всім серцем, моя дорога. Я ніколи не думав, що людина може так сильно любити, як я тебе люблю. Але мені пощастило, тому що я зустрів таку чарівну і милу дівчину, яка просто перевернула моє життя. Вона показала мені, як треба жити і насолоджуватися кожним моментом. Я вітаю тебе з твоїм святом, моя маленька! Я знаю, що ти любиш свої Дні народження, тому зробив все, щоб це свято запам'яталося тобі як один з найкращих днів в твоєму житті. Спасибі тобі за те, що ти є в моєму житті, за те, що ти така неймовірна і красива. Я дуже ціную наші взаємини, наші почуття і емоції.

***

З Днем народження, дівчинка моя! Нехай твої очі світяться від щастя, посмішка радує всіх навколо, а почуття й емоції б'ють через край. Гарного тобі здоров'я, оптимістичного настрою, бадьорості духу, радісних і веселих днів, нехай будь-які життєві труднощі легко долаються.

***

Жінці коханою, дорогою в день народження хочу побажати, неодмінно, залишитися собою. Побажаю тобі щастя море, шхуну з червоними вітрилами, яка буде м'яко захитався на хвилях любові. Побажаю тобі себе, як прекрасного принца! Моя ластівка, лети назустріч своїй долі, нехай тобі зустрічаються тільки прекрасні люди. Нехай всі твої заповітні мрії збудуться!

***

Нехай поруч буду я для любові та захисту, подруги для спілкування і веселощів, батьки для надійності та родинності, щастя – для посмішки і краси! З днем народження, любов моя!

***

Чоловік повинен бути сильним. Але в той день я був вражений твоєю красою. Ти усміхнулася - і моє серце завмерло, я не знав, що сказати, і просто посміхнувся. Напевно, бути нам разом веліли самі небеса. Йшли роки, і щоб не відбувалося у нашому житті, ми знали – головне, що ми разом. Адже коли поруч той, хто любить і любимо, можна обернути в пил роки. У твій День народження я хочу ще раз сказати, як сильно я тебе люблю і як сильно я вдячний тобі всі ці роки за твою любов!

***

У цей прекрасний і пам'ятний день я хочу привітати з Днем народження свою дружину, хранительку сімейного вогнища і ключів від мого серця. Тільки ставши її чоловіком, я відчув себе справжнім чоловіком, якого з дня весілля і завжди відводиться роль захисника і зберігача своєї сім'ї. Я повинен сказати, що ця роль для мене найголовніша роль в житті. І все дорожче мені - моя сім'я. І я хочу пообіцяти своїй дружині, що я завжди буду самим кращому чоловіком для неї в цілому світі!

***

З днем народження тебе, моя кохана і сама прекрасна дівчина на світі. Від усієї душі я хочу побажати тобі величезного щастя, у всьому успіхів. Хай буде життя твоє схоже на казку, хай кожен день приносить тобі тільки щасливі миті. Хай буде все, як ти захочеш, нехай очікування не обдурять, а всі твої мрії обов'язково стануть дійсністю. Будь завжди ніжною, лагідною, красивою, нехай в душі завжди співає мелодія весни, нехай на твоєму шляху ніколи не буде перешкод. Бережи тебе Господь.

***

Принцеса, ніжний пелюстка! Приваблива, чарівна, ніжна і чарівна красуня, я так хочу привітати з Днем Народження тебе! Та й непросто привітати, а зробити це так, щоб ти запам'ятала його надовго. Ніжний, ангельський квіточку, улюблена дівчинка, приваблива, ніжна і чарівна. Сьогодні ці рядки дарую тобі я!

***

Мені в житті казково пощастило, тому що поруч ти – моя сама добра, найніжніша, найкоханіша жінка. Дозволь сьогодні привітати тебе із днем народження. Бажаю тобі удачі, щастя, радості. Нехай кожен день приносить тобі тільки щасливі миті, хай доля посміхається тобі. Бажаю тобі, рідна, величезних успіхів на роботі і всього найкращого в особистому житті. Хай твій дім буде повною чашею, хай достаток і любов оселяться в ньому. Всіх благ тобі, моя хороша, і вірних, надійних друзів.

***

Вітаю з Днем народження, найніжнішу і неймовірну дівчину у всьому світі! Будь самою щасливою і дарувати всім свою чудову посмішку!

***

Прекрасна дівчина! Сьогодні ми відзначаємо прибуття чергового роки вашої молодості! З Днем Народження вас, молода і чарівна панночка! Хочеться вкласти в слова всю любов, на яку ми здатні, а ми здатні на багато, дивлячись на вас! Адже тепло і душевність, яка виходить від вас чарує наші душі! Ви влюбляете у себе одним лише поглядом, раз і назавжди! Познайомившись з вами, жоден чоловік не залишиться байдужим, ви просто Богиня! Бажаємо вам залишатися такою ж чарівно чарівною і магнетично приємною дамою, мрією багатьох чоловіків, скарбом нашого суспільства! Бажаємо вам притягувати до себе багатство, добро, радість, удачу, везіння і благополуччя! Нехай ваші мрії почнуть виконуватися прямо з цього моменту! Ви гідні бути найщасливішою дівчиною серед нас! Бажаємо вам брати від життя все, що вона пропонує вам!

***

Сьогодні твій День народження. Це свято збере твоїх друзів, зблизить твоїх рідних. Але ніхто не в силах зрозуміти, як цей день я чекав. Мені хочеться зробити так, щоб твоє життя було просте і світлою. Щоб твій шлях був легким і радісним, щоб оточуючі тебе люди були іскрінні і добросердечны. Ти ніжна, немов ангел, і немає таких слів, які могли б описати почуття, яке закипає в моїх грудях, коли я бачу тебе. Ти – відображення найбільш світлих моїх почуттів і самих піднесених думок. Будь поруч, і я буду найщасливішою людиною. Якщо ти мені дозволиш... З Днем Народження!

***

Сьогодні мені хотілося б привітати тебе з днем Народження. Бажаю, щоб новий рік твого життя приніс тобі як можна більше відмінних вражень, приємних сюрпризів, кохання, і щоб у твоєму житті не було ні одного сірого нудного дня. І нехай ангели охороняють твій шлях і збережуть тебе від усіляких напастей!

***

Джерело: iwish.co.ua