Привітання з днем народження дружині своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дружині своїми словами, українською мовою

День за днем пролітали швидко, не даючи нам жодної можливості для того, щоб повернути все назад, і змінити хоч щось. Через це іноді стає дуже сумно. Але, в іншому випадку ми ж не спроможні нічого змінити, значить просто припадати зовсім змиритися. І зараз, коли ми зібралися в одному великому залі, ми будемо святкувати день народження моєї гаряче коханої дружини. Дивлячись на неї, все більше розумієш те, що вона неймовірний людина, яка так сильно подобатися. Іноді так сильно хочеться, щоб ти посміхнулася. І сьогодні це сталося. І тому ми посміхаємося тобі у відповідь. І наостанок, коли часу зовсім не залишиться, давай подивимося на зірки, і подумаємо про важливе, що дасть нам можливість у майбутньому не робити помилки. А сьогодні просто насолоджуйтесь усім ввечері.

***

Моя улюблена мегерка, золото моє і неординарна людина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі завжди залишатися такою ж: то холодною зливою, то яскравим сонечком, то пекучим вітром, то буйственным ураганом, то барвистою веселкою, то надутенькой хмаркою. В будь-якому стані і в будь-якій ситуації я тебе завжди буду міцно любити. Будь щаслива, моя женуля, і успішна хоч у малих справах, хоч у великих справах.

***

В день народження твій, кохана, ніжна, мила моя, дружина, хочу побажати тобі не засмучуватись через дрібниці! Бажаю радіти кожному прожитому дню, бажаю цінувати кожну хвилинку твоєму житті! Нехай всі твої бажання неодмінно здійсняться, хай всі твої мрії стануть реальністю! Нехай наші діти ніколи не ображають тебе, а поважають і завжди прислухаються до твоїх порад! Твій чоловік.

***

Дорога моя чудова дружина, я тебе вітаю з днем народження і хочу побажати, щоб ти залишалася добрим і милим ангелом, приголомшливою і неповторною жінкою, прекрасною і найкращою дружиною. Нехай твої думки матеріалізуються, нехай душа радіє життю, а серце відчуває теплоту моєї любові.

***

Якось я зустрів дівчину, яка запала мені в серце. Подібної їй я не знав ніколи. Минув час, і вона стала моєю дружиною. А я і зараз відчуваю себе закоханим по вуха хлопчиськом, але що найцікавіше - зовсім не хочу позбавлятися від цього почуття. І сьогодні я вітаю тебе з днем народження, кохана!

***

Радість моя кохана дружина! З днем народження вітаю і хочу піднести ароматний букет, наповнений моєю любов'ю, теплом, турботою і взаєморозумінням. Прийми мої найщиріші побажання: квітучого здоров'я, полум'яного, величезного щастя, і більше приводів променисто посміхатися! Обіцяю довгі роки захищати і підтримувати тебе, безмежно любити і дарувати тільки яскраві миті, залишатися завжди твоєю головною опорою і силою! З днем народження, кохана!

***

Залиш справи і тривоги, кохана! Твій яскравий день настав сьогодні. З нагоди дня народження, прекрасна моя, висловлюю вдячність: за вірність мені і підтримку. Нехай майбутнє готує тобі казкові подорожі і щастя.

***

Улюблена моя женуля, вітаю тебе з днем народження. Хай яскраво сонце світить на твоєму шляху, хай щебечуть пташки про любов і щастя, хай радість у серці з кожним днем зростає, нехай удача та успіх від тебе не піде.

***

З днем народження, моя дорога і улюблена дружина! У мене є тепер кого любити і до кого поспішати! Я знаю, що ти завжди чекаєш мене. Дякую за твою вірність і відданість, за впевненість в твоїй любові, яку ти мені подарувала. Я впевнений, що ти ніколи не зрадиш і не зміниш, будеш вірною в будь-яких обставинах і збережеш наші почуття.

***

Мила моя, рідна! Сама добра і уважна, вміє прощати, я люблю тебе за то, що ти Чоловік і Жінка (з великої літери). За те, що я зі своїми недоліками, поруч з тобою відчуваю себе розумнішим і сильнішим, і це допомагає мені жити заради тебе. За тебе і наших дітей, якщо знадобиться, я не замислюючись віддам життя і це буде для мене нагородою. Нехай всі негаразди обійдуть тебе стороною, а я зроблю все можливе, щоб ти була щаслива.

***

Приємно провести вечір вдома, з моєю кращою половиною — хлібосільну господинею і турботливою, коханою дружиною! Шкода, що зайнятість і інерція не дають частіше радувати тебе знаками уваги та подарунками, яких ти заслуговуєш. Але все-таки, будь ласка, пам'ятай про те, що я пишаюся твоєю

***

Моя дружина, любов моя, хочу сказати тобі спасибі за те, що любиш доп'яна і зберігаєш вірність багато років. Ти краща у всіх справах, сама ніжна і дорога. Я так люблю твій дивний запах, лише він мене так розчулює. Лише тільки ти, моя любов, мені даруєш щастя щодня, я захоплююся тобою знову, щоразу за все дякую неодмінно. Тобою я завжди пишаюся, бути твоїм чоловіком – для мене нагорода. Тебе так боюся втратити і хочу, щоб ти була поруч!

***

Моя чарівна дружина, в твій день народження, бажаю завжди залишатися самим прекрасним квіткою в квіткарки нашої сім'ї. Дорога, я завжди з тобою буду захоплюватися і щиро тебе любити. Бажаю тобі постійно перебувати у відмінному настрої і жвавому стан душі.

***

Найкращих подій бажаю найкращою дружині у найкращий день народження! Ти незабутня і неповторна, моя кохана дружина і фантастична господиня. Я хочу, щоб ти була щасливою і коханою на всьому світі. І постараюся зробити все від мене залежне.

***

Сьогодні для мене є тільки одна ти, люба моя! Тільки твоя усмішка, підкреслює чарівність, що дарує любов. Тільки твій відданий погляд, не раз підтримав мене у важку хвилину. Для мене це безцінний подарунок, тобі ж я подарую взаємність, і побажаю, щоб весь світ був чуйний на твою доброту та чесність. Нехай він не змушує тебе хмуритися, а примхлива удача сама прийде на твій поріг.

***

Моя кохана, люба дружина! Я хочу в твій День народження я сказати тобі спасибі за все, що ти наповнила моє життя. Ти принесла в наш будинок тепло і затишок, ти підтримувала мене і раділа моїм успіхам, ти народила мені хороших дітей, на яких не можна надивитись, адже вони – копія тебе! Ти – сенс мого життя, ти — той промінчик світла, який і зігріє в холод, і вкаже вірний шлях. Люблю тебе, вітаю з Днем народження і бажаю тобі здійснення всіх мрій і сподівань!

***

Моя улюблена дружина, моя надійна супутниця життя, сьогодні ти відзначаєш прекрасне свято — День народження. Я бажаю тобі міцного здоров'я, усмішок і гарного настрою. Нехай життя дарує тобі тільки щасливі моменти, нехай удача вибирає тільки тебе, моя радість. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі, і ніколи не буде розчарувань. Будь завжди такою гарною, веселою, ласкавою і ніжною. Нехай всі твої мрії перетворяться в реальність. Люблю тебе, моя єдина.

***

У моєї єдиною і неповторною сьогодні День народження! Я вирішив влаштувати для тебе свято, улюблена, тому що хочу, щоб ти хоч трохи відпочила. Ти сама відповідальна й турботлива мати, яка встигає приділяти однакову увагу всім. Діти тебе обожнюють, тому що ти в них повністю розчиняєшся. Мені іноді здається, що у мене не двоє, а троє дітей. Але це насправді дуже круто. Ти дуже мудра жінка, яка завжди контролює ситуацію і ніколи не втрачає самовладання. У тебе є відповіді на всі питання. Я бажаю тобі ніколи не зупинятися на досягнутому і розвиватися далі. Я дуже тебе люблю і роблю все, щоб ти була щаслива. Зі святом, моя кохана жінка! Спасибі тобі за все.

***

Мила моя дружина, я вітаю тебе з днем народження. Радість моя, нехай твоє найбільше і заповітне бажання обов'язково здійсниться, хай твоя дорога буде встелена квітами краси і щастя, нехай моя любов дарує тобі персональну казку, нехай все навколо і завжди тобою захоплюються.

***

З днем народження, люба моя дружина. Бажаю тобі, мила, завжди бути впевненою і наполегливою, сильною і сміливою, божественно прекрасною і чарівною. Рідна, нехай у твоєму серці постійно грає музика щастя, хай для тебе кожен день дарує усмішку і сміх.

***

Моя улюблена дружина, моя надійна супутниця життя, сьогодні ти відзначаєш прекрасне свято – день народження. Я бажаю тобі міцного здоров'я, усмішок і гарного настрою. Нехай життя дарує тобі тільки щасливі моменти, нехай удача вибирає тільки тебе, моя радість. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі, і ніколи не буде розчарувань. Будь завжди такою гарною, веселою, ласкавою і ніжною. Нехай всі твої мрії перетворяться в реальність. Люблю тебе, моя єдина.

***

Улюблена дружина, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі радості, море позитиву, яскравих емоцій, тепла, спокою і умиротворення! Нехай твої очі завжди сяють світлом і любов'ю, серце буде наповнений ніжністю і турботою, а душа буде безтурботна і легка!

***

З днем народження кохана дружина моя! Вітаю тебе моя друга половинка, з цим щасливим і прекрасними днем! Бажаю тобі моя рідна, міцного здоров'я, жіночності, осяйності і краси! Нехай твоя божественна посмішка, завжди освітлює наше життя, твої ніжні руки огортають нас ласкою і турботою, а твої прекрасні очі ніколи не дізнаються, що таке сльози. Нехай життя тебе, моя мила, радує яскравими подіями і балує радісними зустрічами. Будь моя мила, успішною, самодостатньою і щасливою жінкою. А я завжди зобов'язуюсь бути поруч з тобою, оберігати, захищати, цінувати, любити і піклуватися про тебе. З любов'ю твій чоловік!

***

Мій дорогий женулик, з днем народження тебе. Бажаю, щоб твої апетитні форми залишалися бездоганні, щоб очі твої завжди світилися щастям і радістю, щоб ти була завжди королевою моєму житті і вірним талісманом моєї удачі. Цемаю тебе і міцно люблю!

***

Ось і настав чудовий день твого народження! Моя дорога і гаряче улюблена дружина, нехай світлі і яскраві дні назавжди оселяться у твоєму житті, а темні і злі зникнуть назавжди! Нехай доля частіше балує тебе своєю прихильністю і своїми подарунками! Нехай кожен твій день буде наповнений теплом мого серця. Моя хороша, пробач мене за мої провини, забудь образи! Я тебе люблю!

***

Дружина моя і вірна супутниця, черговий твій ювілей тільки додає тобі нереальною привабливості, ніжною чарівності і теплоти у погляді. Нехай твою природну красу, вродженому такту, гострої кмітливості, неймовірного почуття гумору, неконфліктного характеру заздрять усі жінки світу.

***

Одного разу, в світі сталося диво. На світ з'явилася ти, моя кохана жінка. Разом з тобою в моє життя прийшов справжній сенс, і тепер кожен рік я хочу святкувати не тільки твій День Народження, але і ще один рік, який ми провели разом. У цей світлий празник я бажаю тобі казкової любові, і повір мені, я зможу її тобі подарувати, ставши твоїм казковим принцом!

***

Багато років тому життя подарувала мені тебе, а твій день народження для мене — один з головних свят. Хочеться вірити, що ти щаслива зі мною, бо, побажаю тобі довгого життя. Хай здоров'я не підводить, і посмішка ніколи не зміниться смутком на твоєму обличчі.

***

Мила моя дружина, в такий прекрасний день хочу піднести тобі яскраву троянду, так схожу на тебе! Ти ніжна і тендітна, як бутон, готова з часом розпускатися, залучаючи заздрісні погляди і наповнюючи незабутнім ароматом все навколо. Будь завжди такою щасливою і коханою, квітучою і життєрадісною! З днем народження!

***

Мила моя, чарівна, сама прекрасна і чудова дружина, я тебе вітаю з днем народження. Ти — мій ангел неземний, моя удача і світла любов, я щиро тобі бажаю ніжності почуттів і веселощів душі, щасливого биття серця і чарівною краси. Рідна, бажаю тобі приємних і значущих подарунків долі, що ти брала з радістю і задоволенням.

***

Мила моя, ти найчарівніша і загадкова жінка, яку я вже багато років намагаюся зрозуміти і розгадати. Бажаю залишатися такою ж загадковою, бажаною, самою ніжною і довгоочікуваною, найулюбленішою і найкрасивішою, самою-самою на світі щасливою!

***

Чоловік повинен бути сильним. Але в той день я був вражений твоєю красою. Ти усміхнулася — і моє серце завмерло, я не знав, що сказати, і просто посміхнувся. Напевно, бути нам разом веліли самі небеса. Йшли роки, і щоб не відбувалося у нашому житті, ми знали – головне, що ми разом. Адже коли поруч той, хто любить і любимо, можна обернути в пил роки. У твій День народження я хочу ще раз сказати, як сильно я тебе люблю і як сильно я вдячний тобі всі ці роки за твою любов!

***

Джерело: happybirthday.co.ua