Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Мій улюблений і дорогий! В День твого Народження буду щаслива привітати тебе і провести цей день разом з тобою. Дякую тобі за кожну мить, проведений поруч зі мною в любові і радості. Дуже ціную тебе і міцно обіймаю. Дякую твоїх батьків, що подарували світу таке світле диво, як ти. З Днем Народження!

***

Хочу привітати свого коханого хлопця, свою другу половинку, без якої я вже просто не уявляю свого життя. Мені невимовно пощастило з тобою, мій улюблений. Бо ти в мене такий турботливий, ніжний і романтичний. Ти завжди придумаєш, як здивувати і порадувати мене. Коханий мій, хочу побажати тобі виключно здоров'я. Все інше не буде таким важливим, якщо у тебе не буде здоров'я. Я хочу, щоб всі твої плани і ідеї реалізувалися. Ти в мене такий працьовитий і цілеспрямований, що просто не можеш не досягти своєї мети. Я пишаюся тобою і твоєю витримкою, мій улюблений. Навряд чи хто-небудь інший зміг би витримати того, з чим кожен день стикаєшся ти. Я вітаю тебе з святом, мій найулюбленіший! Будь упевнений, що все найцікавіше ще тільки попереду. У нас з тобою все вийде. Я люблю тебе!

***

Кожен рік ми вітаємо чоловіка з одним і тим же подією – з днем народження! Народження – це диво. Завдяки цьому чуду на світі є ти. Коханий, дорогий, ненаглядний, будь завжди повним життєвої енергії, працюй із задоволенням і пожинай плоди своєї праці з радістю. Духовних тобі і матеріальних благ. І наостанок про головне: кохай і будь коханим. Як сьогодні, як зараз.

***

Мій хлопець! Він гарячий, емоційний, імпульсивний, характер - вогонь! Не відступиться, ні від чого, що не виходить! Буде важко, але він доб'ється результату! Цілеспрямований! З ним буває дуже важко, включається, коли вже майже пожежа і домовитися неможливо! Але, він вміє вибачатися і визнавати помилки, вміє приймати рішення, навіть не на свою користь! Він дуже впертий, дуже! Але вміє йти на зустріч і розуміти! Він уміє любити, жаліти і співчувати! Він вміє прогнозувати наслідки своїх дій і емоцій! Аналізує! Бажаю навчитися у нього бути таким же вільним і незалежним, сильним, розумним і надійним людиною! Він кожен день признається мені в коханні, і силу своїх слів, знає тільки він! А я відповідаю так, скромненько: Я люблю тебе до місяця і назад! Милий, збережи в собі всі перераховані мною риси характеру, прошу тебе, будь таким завжди! З Днем Народження!

***

Коханий, з днем народження! Нехай у тебе виходить все задумане, нехай тебе ніколи не відвідують ні смуток, ні печаль! Посміхайся і радій сонцю на небі, і дозволь мені бути твоїм особистим сонечком!

***

Коли любиш, не можеш висловити словами. Але в твій день народження я все ж хочу сказати про свою любов. Адже для мене ніколи немає дорожче тебе. І тому мені так важливо побажати тобі лише найкращого. Нехай у нас буде ще маса приводів сказати один одному «я люблю тебе».

***

Мій улюблений, я вітаю тебе з твоєю черговий датою. Нехай всі цілі, які ти собі намітив, легко здійснювалися. Нехай не буде тебе лякати труднощі. Я завжди з тобою, я завжди поруч. Я буду тебе надихати. Приймай мої найкращі побажання і залишайся завжди кращим.

***

Коханий, з днем народження тебе! Бажаю незабутніх моментів до запаморочення, сил, нескінченної енергетики і музи у всіх турботах. Нехай твій зріст у справах досягає тільки нереальних висот, а твоя яскрава і пристрасна любов не знатиме меж. Будь ідеальним, розумним чоловіком.

***

Мені радісно від того, що ми зустрілися з тобою, що її величність Доля звела нас разом і ми любимо один одного! У твій день народження я бажаю тобі тільки найкращого, ти безперечно вартий цього! Ніколи не сумуй, прагни вперед до перемог, як у кар'єрі, так і в стосунках. З днем народження!

***

Коханий! День народження – найкращий свято для мене, адже в цей день народилася ти! Як не було б весни без сонечка, так не було б мене без твоєї щирої любові. Ти – моє дихання, мій світ, моє натхнення! Нехай здійсняться всі твої мрії, здійсняться плани, а я буду підтримувати тебе в будь-якому починанні.

***

Нехай Досвід, Мудрість, Сила завжди допомагають керувати кораблем Життя. Нехай Впевненість, Надійність і Прагнення незримо супроводжують тебе в Дорозі.

***

Мій дорогий, коханий чоловік. Я вдячна долі за те що вона звела нас з тобою, і за те що ми разом!

***

Мій коханий, ти – найрідніша для мене людина, найближча на всій планеті. Дякую тобі, за те, що робиш моє життя краще і цікавіше! Я бажаю тобі сили духу, терпіння, міцного здоров'я та удачі. Нехай для тебе не буде нічого неможливого, а всі виникаючі перешкоди ти будеш долати легко і просто.

***

Милий, дорогий і єдиний мій! Вітаю тебе з днем народження! Я завжди з тобою, підтримаю тебе в усіх твоїх починаннях. Коли ти побудуєш будинок, то я створю в ньому затишок. Коли ти виростиш дерево, я буду доглядати за ним. І коли ти захочеш сина – я подарую тобі його!

***

Коханий мій, рідний, самий важливий у моєму житті людина, з днем народження! У цей прекрасний день хочу побажати тобі всього самого світлого: добра, радості, щастя, нових успіхів, завжди бути прикладом для інших і залишатися завжди таким же молодим, красивим і мужнім! Я дуже тебе люблю!

***

Коханий, з днем народження тебе. Будь завжди веселим і щасливим. Нехай кожен будній день перетвориться на свято, нехай удача кожен день стукає до тебе. Бажаю міцного здоров'я, мирного неба над головою, і всього самого найкращого. Нехай твоє життя буде, як джерельна вода, нехай всі мрії неодмінно збуваються. Будь завжди коханим і бажаним. Хай твій дім буде повною чашею, хай в ньому завжди збираються найдорожчі гості. Нехай моя любов буде надійним оберегом для тебе.

***

Мій чоловік, ти – король! Ти – моє Сонце, моє щастя! У день народження дарую тобі повний стіл, насолоду, віру і щастя. Нехай всі твої проблеми в ніч втечуть, а віра і тепло зірки в небі запалять!

***

Бажаю тільки успіху у всьому, що в житті важливо, і головне – треба! Хай все буде добре у тебе, і ніщо не зможе збентежити! Бажаю великих хвилювань, які будуть пов'язані тільки з прекрасним і добрим, а також, веселим в житті нашої! Нехай море влітку буде спокійним і прохолодним, і нехай завжди знайдуться ті, хто зробить кожен день твого життя – кращим з кращих! Бажаю, своїми словами, завжди мати те, що так хочеться мати! І нехай ніколи не набридають всі можливі тільки радості життя! Бажаю багато грошей, і не просто так, а щоб їх заробляти, але при цьому, не надто орати! Нехай любов знайде тебе завжди! І нехай в особистому житті вже все буде збалансовано! З днем твого народження! І мамі твоїй – уклін найнижчий, адже саме вона народила тебе в цей гарний і світлий день! Хай усмішка не сходить з твого обличчя! Всього доброго і зворушливого тобі!

***

Мій хороший, в твій день народження я хочу, щоб кожна твоя мрія знайшла спосіб здійснитися. Нехай доля зробить кожен новий день цікавим і позитивним. Нехай ні один недоброзичливець не зможе зіпсувати тобі настрою ні в свято, ні після нього.

***

Мій коханий, ти даруєш мені тепло і щастя, надію і любов. Ти єдиний, кому я довірила свої почуття, кому подарувала ключик від серця. Сьогодні у тебе день народження. Нехай воно принесе тобі гарний настрій, хай лише хороші новини приємно дивують тебе. Дай Бог тобі міцного здоров'я, радості та великої везіння в житті. Я бажаю тобі успіхів у всіх твоїх справах, нехай невдачі назавжди забудуть твою адресу. Всіх земних благ тобі, мій бажаний, достатку і благополуччя.

***

Сьогодні День народження у людини, яка в свій час обіцяв, що зробить все для того, щоб я ніколи не відчувала себе самотньою. Мій дорогий, я можу сміливо заявити, що ти свою обіцянку дотримав, а значить, що ти є тією людиною, на якого завжди можна розраховувати. Мені хочеться в свою чергу пообіцяти тобі в твій День народження, що я докладу всі зусилля для того, щоб ти завжди відчувала себе щасливим та коханим. Повір, що мого кохання вистачить на довгі роки, тому що ти з кожним днем даєш мені ще більше приводів, щоб я закохувалася в тебе. З святом тебе, роднуля! Нехай цей день буде одним з найяскравіших в твоєму житті. Повір, що у тебе немає приводів для смутку, тому що я завжди поруч з тобою. Ти гідний всього самого кращого, що у тебе точно буде. А зараз вже починай відпочивати і веселитися, бо настав день свята.

***

Любов моя, вітаю тебе з днем народження! У цьому світі дуже важко зустріти споріднену душу, але мені невимовно пощастило, і доля дарувала мені такого чудового людини, як ти! З кожним днем я люблю тебе все більше, і, вітаючи тебе з днем народження, хочу вкласти в побажання всю силу свого почуття! Я бажаю тобі здійснення всіх твоїх мрій та досягнення всіх цілей. Нехай матеріальне і душевне благополуччя всюди слідують за тобою, а негаразди не наближаються до тебе зовсім. Нехай всі справи, за які ти берешся, неодмінно увінчаються успіхом! Бажаю, щоб твоє справжнє приносило тобі тільки радість, ну а твоє майбутнє приховувало в собі тільки приємні сюрпризи і приголомшливі можливості, які ви обов'язково реалізуєте. Нехай твоє життя завжди грає яскравими фарбами і кожен день для тебе буде особливим і незабутнім. Бережи себе і ніколи не забувай, як сильно я тебе люблю. З днем народження!

***

На аркуші календаря відзначений найкращий день – День народження мого коханого. Ти, мій улюблений і єдиний, іноді сонний, лакомка і в міру ревнивий, тільки-тільки прокинувся, і я поспішаю тебе обійняти і нагадати, який сьогодні день! Нам доведеться накривати стіл, приймати гостей, веселитися і розбирати подарунки... Але спершу послухай, що я тобі побажаю, улюблене моє диво! Будь завжди таким же милим і лагідним, як зараз, зустрічай кожен день з усмішкою і не сумуй, знаходь час на кожне задумане справа і роби його з натхненням! Люблю тебе, і ще раз - з Днем народження!

***

Сьогодні щасливий свято у тебе! Бажаю, щоб на життєвому шляху тобі супроводжували лише люди з добрим серцем, великі успіхи, безмежне щастя.

***

Найсильніше і найголовніше почуття – це кохання. Не можна на світі прожити без любові. Я в цьому переконалася, коли зустріла тебе, мій коханий. Ти для мене багато значиш. Кожній моя клітинка, кожне дихання наповнене і заповнений тобою. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим і великим святом. Бажаю тобі великого щастя, багато радості в житті, і всього самого найкращого. Будь завжди коханою, бажаною, чи просто моїм найголовнішою людиною на світі.

***

Я хочу привітати свого дорого і улюбленого хлопця з його Днем народження. Ця людина повністю змінила мене і моє життя, бо привніс в неї багато яскравих фарб, наситив на події. Мені ще ніколи не було так добре, спокійно і комфортно, але ось уже кілька років, як мій чоловік радує мене. Коханий мій, я хочу побажати тобі здоров'я. Повір, що нічого важливіше цього просто не може бути. Найголовніше – будь здоров, а всього іншого ми доб'ємося самі. Я вітаю твоїх неймовірних батьків, які вже стали мені як рідні. Вони виховали тебе як справжнього чоловіка, який нічого не боїться, яка вміє долати труднощі. Я вітаю тебе, мій незвичайний чоловік. Сьогодні ти маєш повне право на відпочинок, так що можеш спокійно відпочивати і насолоджуватися кожним моментом. Коханий, я зроблю все для того, щоб ти був щасливий.

***

Коханий! Вітаю тебе з Днем народження! Ти для мене найдорожча людина на землі, з тобою мені добре!

***

В цей звичайний для когось день я хочу подарувати тобі найтепліші слова любові і щастя, бо що у тебе сьогодні день народження. На рік став старше ти і на рік стала старше наша любов. У будь-якій ситуації я підтримку тебе, з днем народження, моя опора.

***

Кілька років тому моя життя нереальним чином змінилася, тому що я почала зустрічатися з одним прекрасним юнаком. Ми дуже довго дружили, спілкувалися, але потім зрозуміли, що не можемо одне без одного. З тих пір моє життя змінилася, тому що в ній стало більше романтики, вона наситилася на яскраві події, зустрічі і знайомства. Завдяки тобі я змінилася в кращу сторону, у мене з'явилося багато друзів. Любимочка мій, я хочу привітати тебе з твоїм особистим святом. Практично кожен рік в цей день ти віддаєш перевагу відпочивати далеко від своїх справ, від роботи. Ти не любиш відзначати свята, але в цьому році я вирішила, що ти просто заслужив хоча б тихий сімейний вечір. Я хочу привітати твоїх чудових батьків, які виховали такого серйозного і відповідального чоловіка, поряд з яким мені абсолютно нічого не страшно.

***

Сердечно вітаю тебе з чудовим святом – Днем Народження! Людина з великої літери, який вносить відчутний внесок у те, щоб робити цей світ добрішим! Дякую тобі за все, що ти робиш для людей, з величезною самовіддачею! Нехай прийдешні події виявляться, як ніколи сприятливими! Бажаю зберегти в собі твою унікальність, оригінальність, товариськість і чарівність! Хай успіх не залишає тебе, ні в політиці, ні в особистому плані! Бажаю тобі в житті обходитися без втрат, бути сильним духом, завжди залишатися на позитивній хвилі і радувати оточуючих своєю чарівною посмішкою! Хочу побажати, щоб тебе ніколи не покидали любов і відданість своїй справі, пристрасть і завзятість, якими ти воспламеняешь кожного, і щоб ніяка біда не затьмарювала твій життєвий політ! Нехай твоя зірка удачі горить в повну силу, як можна довше!

***

Який він, справжній чоловік? Це людина, на якого можна покластися в будь-яку хвилину, якому можна довіритися, з яким можна просто поговорити по душах. Справжній чоловік – це мій улюблений. Я щаслива поруч з тобою. Сьогодні, мій бажаний, відзначає свій день народження. Я від щирого серця вітаю тебе з перемогою. Нехай твоє життя тече спокійно і впевнено, як повна річка. Бажаю тобі удачі у всьому, міцного здоров'я, завжди гарного настрою та благополуччя.

***

Єдиний, рідний, коханий! Нехай в цей ранок тебе розбудить мій міцний поцілунок. Дякую долі за зустріч з тобою – найкращим, самим ніжним. Радію своєму щастю і насолоджуюся кожною хвилиною, проведеної поруч з тобою. З днем народження, милий!

***

Милий мій чудовий чоловік, я хочу в цей щасливий для тебе день Народження, побажати тобі: нехай у твоїй душі розцвітає весна. Нехай схід сонця дарують радість, а в садах лише для тебе любовну пісню співають веселі солов'ї. Ти мій Бог!

***

Самого чудового, виняткового, розумного, турботливого і у всіх відносинах кращого людини у своєму житті я поспішаю привітати з днем народження! Я неймовірно пишаюся, що можу бути частиною твого життя і що поділяю з тобою це прекрасне і світле почуття — любов! Я докладу всі зусилля, щоб твою душу наповнювала радість, а обличчя світилося від щирого щастя — сьогодні і завжди! Від усього серця бажаю тобі всіх благ: здоров'я, благополуччя усім, чим ти займаєшся, вірних друзів, нових перемог і звершень! Нехай печалі і негаразди обходять тебе стороною, а удача і позитивна енергетика тягнуться до тебе! Я бажаю тобі ніколи не занепадати духом, завжди бути на коні і йти по життю з посмішкою! Відсвяткуй сьогоднішня подія яскраво, весело, цікаво і душевно! Будь щасливий, любов моя, і пам'ятай, що я завжди на твоєму боці. З днем народження!

***

Мені так пощастило в житті, тому що я зустріла тебе, мій милий, коханий і єдиний чоловік на всій планеті. Коли ти поруч, всі проблеми здаються дріб'язковими. Ти моя опора і надія. Сьогодні у тебе чудове свято – день народження. Я щиро вітаю тебе, мій бажаний, і бажаю всього самого найкращого. Нехай тебе завжди супроводжує надія, віра і любов. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші друзі. Миру, достатку тобі, мій хороший і благополуччя.

***

Джерело: wishguru.co.ua