Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, в прозі, українською мовою

Я, твій улюблений племінник, бажаю тобі щастя щирого, чистої любові, радості в серці, бажаю тобі ласки Божої, заступництвом вищих сил, світу в твоєму домі! Мій дядько, багато років тому ти подарував мені свою любов і турботу, увагу і повагу до мене, як до особистості! Спасибі тобі за це, кажу я в день народження! Зі святом!

***

Милий наш дядечко, хочемо привітати з днем твого народження, побажати щастя і благополуччя, миру і процвітання. Вдалою, цікавою і легкої роботи, довгих і веселих подорожей, незабутніх відкриттів. Ти герой нашого часу, ти — справжній Чоловік!

***

Вітаю всією душею самого кращого і улюбленого дядька на світлі з днем народження! Ти не тільки мій дядько, але і добрий друг і порадник. Спасибі, що завжди мені допомагаєш. Я можу розраховувати на тебе в будь-якій ситуації. Ти дуже хороший чоловік. І я щаслива, що у мене є такий дядько. Я пишаюся тобою.

***

З величезним задоволенням вітаю з днем народження людини чудових душевних якостей, у великому серці якого знайшлося місце для дуже багатьох! Ми, зі святковим настроєм, хочемо побажати довгого і щасливого життя, повної радісних миттєвостей і приємних вражень!

***

З днем народження вітаємо тебе всією великою родиною. Головне – залишайся завжди таким як ти є: класним, веселим, розумним, сильним і сміливим. А щастя прийде до тебе в руки і зробить твоє життя яскравим, солодкої, навіть трохи чарівною. І нехай у тебе завжди буде любов: любов до всього навколо і до семе самому.

***

Коханий, дорогий і неповторний мій дядько! Я хочу, щоб твоє життя наповнилася пахощами нових подій і забарвилася яскравими фарбами. Нехай у тебе з'являться нові захоплення і друзі. З кожним роком я бажаю твоїй душі тільки молодіти і ніколи не випробувати почуття розчарування в житті.

***

Вітаю з дивовижним і неповторним святом, З Днем народження! Завжди бери від життя те, що можна і дано. Адже життя, заново не переживеш. Люби завжди і будеш коханим. Нехай цей світлий і високий день, принесе тобі лише радість, успіх і здоров'я.

***

Такими, як ти, були першовідкривачі: рішучими, готовими до пригод, які прагнуть знань, йдуть вперед в будь-яких умовах. У день твій святковий, дядько, бажаю перемог та звершень на всіх фронтах!

***

Бажаю тобі побільше оптимізму і цілеспрямованості в житті, адже саме цього ти завжди вчиш мене з самого дитинства. Бажаю миру, благополуччя в твоєму домі, в твоїй родині. Хай твої рідні і близькі завжди будуть здорові і щасливі.

***

Кажуть, що здоров'я — це справжня цінність будь-якої людини. Не буде здоров'я, його не повернеш, навіть якщо ти дуже багатий і заможний. Недуга буде нагадувати про себе знову і знову.

***

Бажаю дядькові коханому, щоб в його день народження зібралися за столом всі чарівники світу і подарували йому магічні подарунки – світлу душу і велике, любляче серце, теплий будинок і синього птаха успіху в сад, хорошу роботу і начальницю, яка незабаром стане твоєю дружиною! Вип'ємо ж за те, щоб ця казка здійснилася! Зі святом!

***

Я поспішаю привітати з днем народження мого дядька, і хочу побажати йому всього самого найкращого адже він, як ніхто інший, гідний щастя і везіння! Нехай життя завжди йому посміхається, щоб кожен міг радував великими успіхами. Нехай взаєморозуміння і злагода панують не тільки в сім'ї, але і в справах! Головне – вірити в себе й довіряти своїй інтуїції.

***

З днем народження, дядько! Цей день — радість для всіх нас. Так супроводжують Вас сила, здоров'я та оптимізм. Та щоб Удача притискалася до Вас. Крокуйте з нею в обнімку. Ви красивий і надійний для мене приклад. Нехай вітання на Вашу честь будуть осмислено яскравими. Знайте, вони — не лестощі, а одкровення. Ви насправді такий, яким Вас називають: опора нашого роду, близький, дорогий чоловік. Нехай роки пронизують Вас мудрістю, а не хворобами. А над головою вічно сяє на весь світ Сонце. Сьогодні у нього особливі промені — вони для Вас!

***

Улюблений дядько, вітаю тебе з святом — днем народження! Бажаю тобі чудового настрою, постійно зростаючого достатку і зростання капіталу. Надійних, вірних і відданих життєвих попутників, сімейного благополуччя і гори радості! Будь здоровий і задоволений!

***

Дядько, з днем народження! Нехай в житті будуть: місце під сонцем, мирне небо над головою, політ фантазії, ідеальна краса, зігріває любов, сльози радості, кілограми щастя, райдужні надії, сміливі ідеї, великі мрії, незабутні враження, яскраві емоції, чиста душа.

***

Дорогий і улюблений мій дядько, з днем народження! Не страшно, що додався ще один рік, ти за своє життя встиг багато зробити. Нехай в радості живе твоя сім'я, добивайся нових успіхів. Я вдячна тобі за те, що ти завжди поруч, коли мені це необхідно. Будь здоровий, усміхнений. Твоя племінниця.

***

Я хочу побажати тобі, щоб всі негаразди помчали геть, а твоє майбутнє наповнив би світло радісного щастя. Щоб у твоїй сім'ї, де ти, безперечно, голова, панували злагода та любов, щоб здоров'я твоє було міцніше стали! А ми, вся твоя рідня, обіцяємо ніколи не засмучувати тебе!

***

Як мені пощастило, мати не тільки батьків, але й дядька. Ви особливий, рідна і близька людина. І сьогодні у ваш день народження, дозвольте висловити всі найтепліші та найщиріші побажання, яких ви не просто гідні, а заслуговуєте. Щастя великого, сильного духу і міцного здоров'я. Грошей мішками, любові океанами, радості та гарного настрою. Мирного неба над головою і гарної погоди в будинку.

***

Хочу привітати з Днем народження тебе, дорогий дядько, коханий чоловік. Сьогодні вся родина, твої близькі люди, повинні привітати з наступаючим святом. Хочеться побажати здійснення мрій та досягнення поставлених завдань, впевненості в тому, що життя неодмінно буде радувати численними звершеннями. Бажаю справжнього успіху і можливості досягти будь-якої поставленої мети. Вір: ти дійсно може досягти кожної мети, довести силу свого характеру. Ти заслуговуєш підтримки, тому я завжди буду надавати тобі її. Бажаю мирного і затишного будинку, доброти твоїх близьких людей, сонця, життя. Хай щастя буде починатися з сім'ї, яка є найважливішим подарунком долі. Дядя, ти сьогодні можеш відсвяткувати День народження по-особливому, використати шанс для того, щоб відкрити тільки самі позитивні грані буття. Гарного свята!

***

Дорогий дядьку! У твій День народження бажаю тобі богатирського здоров'я, і казкового щастя, вражаючого успіху і прихильної долі, вірних друзів та вічної любові. Вітаю!

***

Мій дядько, я бажаю тобі бути щасливим у житті. Хай буде в тебе все, що тобі необхідно. Хочеш грошей, нехай будуть у тебе гроші, хочеш любові, хай буде в тебе любов, хочеш щастя – поспішай зробити себе щасливим. Пам'ятай, все в твоїх руках, і ти сам вибираєш собі життя!

***

Весна подарувала тобі життя яскравим весняним ранком, коли зелень і квіти дарували тобі свою любов і ласку. Нехай новий день стане для тебе джерелом радості і натхнення, щоб твої бажання і мрії стали реальністю, а сам ти випромінював тепло і світло для своїх друзів. Нехай любові і ласки у твоєму житті буде так багато, як квітів на рожевому дереві персика, які з часом принесуть свої прекрасні плоди солодощі і удачі в житті. Нехай яскравих подій у твоєму житті буде стільки ж, скільки квітів на різнобарвному поле маків і тюльпанів, здатному стати натхненням для будь-якого художника, і щоб фінансова удача була такою ж розкидистою і величезною, як гілки квітучої абрикосового дерева. Любові і удачі тобі, мій улюблений дядько!

***

Вітаючи тебе, дядько, з днем народження, я зобов'язана сказати, що ти самий щирий і добрий чоловік. Ти даруєш тепло і радість людям. У дитинстві і зараз ти залишаєшся кращою дядьком для мене. Я хочу, щоб наша дружба була вічною. Бажаю тобі міцного здоров'я, більше посмішок і приємних днів в твоєму житті.

***

Ваше життя унікальне і викликає неймовірне захоплення з усіх боків. З днем народження, дорогий дядьку, нехай з усіх боків до вас летять радісні бульбашки незвичайного везіння, які допомагають тільки покращувати свої життєві позиції.

***

Вітаю сьогодні свого єдиного і обожнюваного дядька з чудовим Днем народження!

***

Джерело: superwords.co.ua