Привітання з днем народження дівчині в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дівчині в прозі, українською мовою

Так хочеться побажати чогось особливого у цей святковий для всіх нас день, але слів не підібрати. Тим не менше я спробую. Мені здається, що у тебе є все, що потрібно для щастя: краса, розум, фантазію, мудрість, упевненість в собі, цілеспрямованість, активність, знання, розуміння життя. Тому я просто хочу, щоб до всього цього додалися здоров'я і удача, які будуть супроводжувати тебе на протязі довгого і красивого життя! Люби і будь улюбленою! З Днем Народження!!! : )

***

З днем народження, (ім'я)! Нехай буде милим день, солодкий сон, ніжним друг, важливим рішення, гідним подарунок!

***

Вітаємо з Днем Народження! Бажаємо краси, цвітіння, любові! Вік для жінки — не перешкода. Головне, це іскорки в очах, гарний настрій і промениста усмішка. Дорога, дивись на життя з оптимізмом, і вона принесе тобі ще багато радісних моментів.

***

Прекрасну принцесу, ненаглядної богиню, веселу, розумну і чарівну дівчину вітаю з Днем Народження! Моя єдина і неповторна лялечка, я шалено щасливий, що в цей день ти, мій ангел, спустилася на землю і обдарувала весь світ своїм теплом і засліпила красою. Я радий, що такий дорогоцінний подарунок дістався мені.

***

Від краю Землі до іншого краю, я хочу, щоб всі знали настільки сильно я тебе люблю. У твій День Народження хай здійснюються мрії, хай небо сяє яскравіше, і ти смієшся. Я хочу, щоб найбільша кількість пам'ятних моментів було пов'язано саме зі мною, і я готовий подарувати тобі справжню казку. Не бійся говорити про свої почуття і бажання, адже я готовий на кожному куточку Землі кричати про це, цілувати тебе, обіймати, насолоджуватися кожною хвилиною, проведеної разом. Ти моє сонце і місяць, жінка, дана мені долею, сподіваюся, так буде завжди.

***

З днем народження, карколомна красуня. Бажаю тобі жити в ритмах рухомого латино з поривами пристрасті, польотами любові, вдихами щастя. Нехай не вгамовуються метелики в твоєму животі, нехай постійно звучить мелодія натхнення у твоєму серці.

***

У цей прекрасний день хочу привітати тебе з днем народження. Побажати тобі всього найкращого було б банально з мого боку. Я бажаю тобі залишатися завжди такою життєрадісною і яскравою, щоб в очах завжди палала та пристрасть до життя, яка прикрашає своїм світлом життя оточуючих тебе людей. Щоб сльози були від щастя, а серце вистрибувало від радості, а не від тривог. Частіше смійся, адже немає нічого прекраснішого, ніж чути твій сміх. Довгих тобі років, але щоб вони не були тобі в тягар, а також міцного здоров'я і, звичайно ж, удачі, адже без неї у наш складний час ніяк. Ще раз з днем народження, вдало його відзнач сьогодні.

***

Саму милу, гарну, любу дівчину вітаю з іменинами! Бажаю тобі найбільш незабутніх вражень, позитивних емоцій і тепла в серці. Нехай ти будеш зігріта посмішками близьких і рідних людей. Бажаю тобі ніколи не сумувати і не тужити. Нехай все у тебе буде добре.

***

Від душі вітаю Вас з днем народження. Хай довгим і міцним буде Ваше жіноче щастя, нехай ні одна надія не буде випробувана даремно. Щиро бажаю жити в оточенні любові та уваги близьких, працювати в атмосфері цікавих ідей і великих можливостей, насолоджуватися кожним днем і чудовою миттю життя.

***

У день твоєї появи на світ збираюся побажати всіх благ. Я бачу твою посмішку і з радістю розумію, що ти зустрічаєш цей день у відмінному настрої, доброму здоров'ї, обдаровуючи всіх позитивом і своєю неземною красою. Побажаю тобі виконання абсолютно всіх пекучих намірів, якими б незвичайними вони не виглядали.

***

Якщо ти думаєш, що я не порушу добровільний обітницю мовчання у день твого народження, ти помиляєшся. І радий би, але не можу. Спасибі тобі і Богу за те, що я був з тобою і був щасливий, як ніхто інший. З днем народження! Нехай все завжди добре буде! На цьому знову замовкаю і не турбую тебе.

***

Люба, вітаю тебе з твоїм святом! Сьогодні твій день, і усі найкращі побажання сьогодні для тебе! Бажаю залишатися такою ж красивою, жіночною, милою і прекрасною! Бажаю потопати в любові, повазі і захопленні. Міцного здоров'я, терпіння, сил! Будь по-справжньому щаслива!

***

Моя обраниця – сама гарна, мила, добра і лагідна, єдина в цілому світі! Її День народження – для мене найкращий свято в році! Я хочу побажати улюбленій завжди пам'ятати про те, що вона – моя царівна, до ніг якої я готовий покласти цілий світ! Будь завжди рум'яна, весела, ходи з високо піднятою головою і не втрачай натхнення, цінуй кожну мить і допомагай своєю красою і чарівністю сонцю світити яскравіше!

***

Мила моя, єдина, вітаю себе з тим що ти в мене є. В подарунок даю ключі від свого серця і душі. А так само обіцянки зробити тебе щасливим, безтурботним, завжди веселої і усміхненою. Люблю тебе, ангел мій, зачарований тобою, п'яний від тебе, захоплений і всечасно захоплено. З днем народження, кохана!

***

Я бажаю тобі тільки одного, але головного: будь щаслива! Це поняття дуже ємне і в нього входить все, що необхідно в житті! Не шкодуй ні про що і завжди дивися вперед з оптимізмом і посмішкою! З Днем Народження!

***

Нехай твоя дороговказна зірка буде вірним компасом на твоєму шляху. Нехай з кожним днем твій досвід стає все багатшими. Просто знай – все неможливе можливо і всі мрії можуть стати реальністю. З Днем народження! Посміхайся сьогодні і завжди. Ти прекрасна!

***

Твоєму життєлюбству, енергії та оптимізму можна тільки позаздрити. Бажаю, щоб життя продовжувала тебе радувати, і кожен день робив тебе ще щасливішим. Сподіваюся, всі твої задуми і, навіть самі сміливі плани будуть незмінно збуватися. Нехай кожен день приносить нові дивовижні знайомства, добрі вчинки і нескінченне щастя! З різдвом твоїм!

***

Нехай незважаючи на календарний вік в твоїй душі завжди лунають фанфари. Нехай твоє життя переливається усіма кольорами веселки, буде наповнена тільки позитивними подіями. Мила моя подружка, будь щаслива і кохана.

***

Дорога дівчинко! Вітаю тебе з Днем народження! Бажаю, щоб вся твоя життя була такою ж легкою і безтурботною, як ці роки юності! Нехай люди, яких ти зустрінеш, будуть добрими, розумними, вихованими! Нехай все нове, що ти пізнаєш, піде виключно тобі на користь! Нехай здоров'я буде міцним!

***

Вітаю з святом Народження. Хочу тобі сказати, що твоя щирість притягує людей, твій сміх змушує сміятися оточуючих, а твій гострий розум здатний знайти вихід з найскладніших ситуацій. Коли ти щаслива, хочеться бути такими ж щасливими усіх навколо. Так будь же завжди щаслива! Добивайся, підкорюй нові вершини, люби. Живи так, щоб потім не пошкодувати про одній хвилині свого життя. Нехай всі сюрпризи долі будуть приємними, а найбільшим приводом для переживань стане зламаний ніготь. Нехай доля береже все, що тобі важливо. Здоров'я тобі і рідним! Дружби, міцною як вино! Пристрасної любові і довгою! Зі святом твого Народження – з цим світлим днем, дорога і улюблена іменинниця!

***

Немає в світі нікого ближче для мене, ніж ти, моя найкраща, найрідніша і кохана дівчина. Ти мрія всього мого життя, ти просто моя доля. Сьогодні у тебе день народження. Всі самі ніжні і добрі слова тобі, моя неповторна. Будь завжди такою красивою, ласкавою і життєрадісною. Бажаю тобі міцного здоров'я, величезного щастя, удачі у всьому, живи без турбот і прикростей. Радуй мене завжди своєю доброю, променистою посмішкою. Хай добрий ангел, завжди оберігає тебе від печалей. Я тебе люблю, моя мила.

***

Юна красуня! Вітаю тебе з Днем Народження і бажаю тобі величезної взаємної любові, яку ви разом з другою половинкою пронесете через усе життя. Хай щастя переслідує тебе весь твій земний шлях і не залишає в спокої. Хай радість заповнює твій кожен день, а сім'я і кар'єра цвітуть буйним садом. Даруй завжди світові свою красу і доброту, які ти щедро роздаєш вже зараз.

***

Вітаю з днем народження! Нехай світ повернеться до тебе найкращою стороною, нехай всі плани вдаються а мрії збуваються, бажаю щоб поруч були цікаві і вірні друзі, нехай життя буде сповнене подій і пригод, але тільки добрих і хороших. Любові, радості, щастя! Ще раз зі святом.

***

Бажаю кохання, успіхів і запаморочливих перемог, міцного здоров'я та більше в житті прекрасних моментів! Нехай на життєвому шляху тобі зустрічаються лише добрі люди, будь щиро улюблена й кохай сама насолоджуйся кожною хвилиною, відпущеної долею і цінуй кожну мить!

***

Будь щасливою, завжди неповторною, будь коханою і кохай! Нехай на твоїй дорозі завжди розпускаються найкрасивіші квіти, а там, куди б ти не приходила, завжди буде справжнє свято!

***

Джерело: happyb.com.ua